Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Foton

Skepnad i fönstret

2015-12-15 21:05 #0 av: [Falken3601]

Tog ett foto på baksidan av det gamla reumatikersjukhus spenshult och zoomade in ett fönster då jag i efterhand tycker att jag ser en skepnad i fönstret. Då jag har en viss koppling till sjukhuset som jag inte kan gå in på är fenomenet för mig väldigt betydande. Förklaring av bilden: Jag ser i fotot ett "stort" ansikte ner i det högra hörnet samt en mörkare skepnad i det vänstra hörnet. För kännedom så är sjukhuset just nu tomt och likaså då bilden är tagen. Håller ni/du med?

Anmäl
2015-12-15 21:31 #1 av: molam

JAg ser ansiktet, och Bilden i sig gav mig Kalla kårar

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2015-12-15 21:42 #2 av: [LoveUnite]1

Jag ser vad du ser. Kusligt sådana saker hehe.

Anmäl
2015-12-16 09:07 #3 av: Sparven88

Tycker mig se en man på vänster sida. En man med svart mustach och glasögon. Ungefär så som de flests män såg yt "förr". Ser även ansiktet till höger.

Anmäl
2015-12-17 01:24 #4 av: powerofthebass

Spendshult har man haft i tankarna några gånger. Känns som om att det är en del aktivitet där

Anmäl
2015-12-18 14:11 #5 av: [Falken3601]

Powerofthebass" har du upplevt något där? Eller känner du någon som har något att berätta? :)

Anmäl
2015-12-20 09:04 #6 av: Coralines Ghost

Skepnad? Det jag ser är två gigantiska ögon i bottenfönstret till höger. Men det är bara sådan där pareidoli det handlar om i mitt fall. :)

Anmäl
2015-12-20 11:39 #7 av: XeZafir

Fy, den bilden känns! Allt inom mig skriker och jag är inte lättskrämd...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.