Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 224 ggr
bappelsin
2020-07-10 20:34

Lite fortsättning på mitt förra inlägg

För det första, tack för dom tips och kommentarer jag fick. 

Valde att försöka prata med Y och säga att jag inte klarar av besök ifrån h*n.
Verkar som det lugnat ner sig där och att h*n kanske insett att jag inte klarar av besök ifrån h*n och valt att lämna mig ifred.

Vet vilka drömmar som har ett ''meddelande'' eller inte, för känns som jag upplevt dom drömmar som vill meddela något, medans ''vanliga'' drömmar vet jag bara är drömmar och känner inte nån känsla av att det är verkligt.

Men härom kvällen hade jag en konstig dröm igen som är så svår att tolka, men kände att den även gick ihop med en dröm jag hade för någon vecka sedan.

Första drömmen jag hade för ett tag sen minns jag väldigt vagt, men det jag kommer ihåg är att jag och min sambo hade köpt ett hus, och jag skulle hem till min mor.

Vägen hem till min mor gick bra, var dock en ångestkänsla hela tiden och regnade konstant i drömmen. När jag sedan skulle hem till min sambo igen så gick bilen eller bussen (kommer inte ihåg exakt vad det var) sönder, och blev strandad vid en övergiven mack.

Dock var den inte övergiven utan var massa kriminella som höll till där och hade massa folk (mest kvinnor) som typ fångar där.

På något sätt blev jag inlåst där, och fick tag i min sambo, tror det var att jag tänkte att jag ville att han skulle komma och hjälpa mig och sen så kom han dit.

Det som hände då var att han och jag var fast där inne, och det blev bråk med dom kriminella då sambon försökte rädda mig, och dom hade ihjäl sambon…

Jag försökte fly via en sjö som var utanför men blev ihjälbiten utav vattenlevande djur.

Vaknade utav smärtan och ångesten och hade sån panik.

Dröm två, som var för någon dag sen var ett helt annorlunda scenario.

Jag och sambon skulle gifta oss, återigen enbart regn och dåligt väder, var läskigt hur dåligt vädret var. 

Kommer ihåg exakt hur min klänning såg ut, och att jag var sen till bröllopet.

Sprang längst med en strand för att försöka komma till min sambo som stod på en bro, och såg hur han  stod där med en annan, och såg sedan hur dom båda sveptes bort av en stor flod som kom pga regnet. 

Den drömmen var lite kortare men det som hände kändes så verkligt och har haft en skum känsla i magen sedan dess, och vet att dom drömmarna hör ihop även fast jag inte kan förklarar det och även fast dom är så olika. Har bara en känsla som tagit över allt annat jag känner. 

Knappt kunnat sova sen dom två drömmarna och går runt med en konstig oro och skum känsla, så ber återigen om hjälp att försöka tolka det här. Brukar inte ha såhär mycket problem med att tolka mina drömmar men senaste tiden blir det bara svårare och svårare och det börjar nu skapa massa spänning inom mitt förhållande, iaf från mitt håll.

Om någon skulle vilja veta mer om mitt liv och hur det ser ut om det skulle hjälpa till att tolka så skriv gärna ett pm, så kan vi diskutera det närmare då jag vill vara rätt så anonym såhär öppet.

Tack på förhand för svar

Annons:
Upp till toppen
Annons: