Annons:
Etikettupplevelser
Läst 287 ggr
Tindra20
2020-07-02 17:34

Konstig blixt

Hej, bara för några minuter sedan kollade jag mig över axeln mot ett fönster och ser som en blixt. Denna blixt var absolut inte på himlen utan mer liksom på fönstret/ precis inanför eller utanför fönstret. det såg inte heller ut som en åskblixt, den var ju bara några meter ifrån mig och liknade mer en fotoblixt. Det kom inget särkilt ljud i samband med händelsen. Är på översta våningen i en villa så det känns osannolikt att någon skulle ha fotat mig, det som gör mig paranoid dock var att jag letade efter en tröja just då och hade inget på mig (är en kvinna) så jag flashade ju lite. Tänkte att detta kanske kan vara något övernaturligt? För det var ingen synvilla då jag såg det jättetydligt även om det bara varade i någon halv sekund. Någon som har någon aning?

Annons:
Magi-cat
2020-07-02 18:05
#1

Du kan vara lugn, det var säkert inget övernaturligt! Om det inte var en reflex i fönstret så kan det ibland blixtra för ögonen, alldeles naturligt.

Hoppas det känns bättre nu! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Jorå]
2020-07-04 21:16
#2

# 0 ja tror helt klart på det övernarturliga, dock så har jag ett fenomen som har hängt med mig nu sen ja va 15, när jag vrider mitt huvud riktigt ordentligt åt nått håll å sen tillbaka så blixtrar det för fullt ! Det regnar blixtrar, å detta handlar om nerver bak i nacken å är inget övernarturligt, va tror du själv ?

Upp till toppen
Annons: