Annons:
Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 570 ggr
Ninatarot
2020-04-02 20:31

Generellt tarotbudskap

Hej på er! Nu är det dags för en generell läggning igen och temat är - ” Vad är det för förändring i ditt liv som kommer ske inom snart framtid ? ” Ta till er det som ni känner passar er och hoppas ni kan få någon nytta av denna läggning😊 Kram!

Annons:
Ninatarot
2020-04-02 20:32
#1

Hög 1- 🟩 Här känner jag först och främst klåda. Mest på överarmarna. Eller något som irriterar någon väldigt mycket. Detta är alltså nutid. Den här klådan, eller för er som inte har klåda eller någon speciell irritation - ni har något annat som skaver ganska rejält. Känner ett störningsmoment på något vis. ( nu lever vi ju allihopa i speciella omständigheter med tanke på detta virus ) men bortse från det, för detta är något annat som varat en lång period och är personligt. Det är som om några av er går runt med tyngdtäcken över axlarna. Känner en enorm tyngd över allting och jag kan knappt uttrycka mig. Men vi får se vad som händer framöver och vad det är för speciell förändring som kommer ske för nu ska jag börja titta på korten. Jag kan se ett mönster av att ni kommer att söka något, om ni inte redan gör det. Då menar jag inte söka efter vart nycklarna till bilen ligger, utan ett sökande efter något väldigt viktigt skulle jag säga. Det är dags att kliva ur en viss fantasi där det känns som många av er trott er leva på ett speciellt sätt och det gäller ekonomi främst men även andra saker. För det kommer visa sig att det inte riktigt varit som det sett ut. Sätta familjen i första hand hör jag. Jag får en känsla av att någon har lämnat/tagit avstånd av en partner/vän/ sagt upp kontakten med en viktig person pga att ni insett något. Och även för att ni satt er själva i första hand för att ni har åstadkommit något. Det känns som det handlar om en viss ”egoism” och att ni då satt många åt sidan. Men att det är något som ni kommer vilja eller kanske behöva ändra på. Jag ser att flera av er kommer att be och sökandet kan vara att ni då söker hjälp. Det är som ett enda spindelnät här med massa kladd, flugor, spindlar och damm som ni försöker ta er ur. Kanske är det någon som satt sig lite i en orolig situation och kommer ta sig ut den. Jag tror många av er som valt denna hög har levt ett ganska oroligt liv överlag sedan långt tillbaka. Mycket upp och ner och svängningar i familjen. Men det ser verkligen ut som ett sökande av något slag. Nästan desperat sökande och det kan egentligen vara vad som helst som är lite ”större”. Ett sökande i att hitta andra sätt att leva på tror jag. Finns en person har som mist sin mamma i väldigt ung ålder. Och även en till familjemedlem. Alldeles för tidigt. Jag ser att ni är starka. Och bra på att hjälpa människor på många sätt. Kraftfulla healers. Ni kommer att få bättre kontroll över era känslor om ni låter er ha tålamod och lita på att börja följa med livet så som det är och inte kämpa emot sorg, ilska eller andra känslor. Låt allting bara flöda . Den förändring jag ser är inte glasklar men blir ganska klar ändå för jag ser ett mönster i personlig utveckling. Det är där det kommer ske positiva ting. Men det är viktigt för er att tro. Och inte sluta tro trots motgångar. Och sen hör jag ”svälja sin stolthet” Kanske förlåta en gammal vän/partner eller vem det nu kan vara. Sök efter svar hos dig själv och stöt inte bort människor runt omkring dig, så länge dom inte skadar dig. Helt plötsligt kom det upp en fråga i mitt huvud ” finns det något att akta sig för / vara rädd för ? ” Och svaret är att möta rädslan ni har inom er. Annars ser jag bara möjligheter och en balans. Men ett råd- gå inte för långt bort. Metaforiskt sätt. Ta dig inte vatten över huvudet och överskatta inte dig själv i vissa situationer. Men fortsätt tro på dig själv och använd ditt sunda förnuft så kommer detta bli väldigt bra trots allt som händer runt omkring 👍 Hög 2-🔹 Här känns det som en hög av personer som tar mycket risker i livet. Och det är inte en dålig benämning. Men det ser så ut. Era passioner som ni brinner för kommer att ändras på något sätt. Det känns som att ni slits mellan den andliga och den ” verkliga ” världen. Ser en obeslutsamhet och många av er har en person vid er sida som kompletterar er men som även kan sätta stopp för er kreativitet. Ni kommer att gå igenom en fas som kanske kan vara ganska påfrestande men det är en del av själva förändringen. Ni kommer att mogna. Eller saker kommer att mogna fram och mycket möjligheter kommer att träda in. Det gäller bara att se möjligheterna och inte ignorera tecknen ni kommer få. Jag ser att många av er kommer vara väldigt nöjda med vad ni åstadkommit. Ser även en början på en ny tro eller syn på saker. Mycket böcker kommer inhandlas för att lära sig och förstå saker ni undrar och funderar över. Det finns saker som ni skjutit upp tidigare som kommer dras upp igen och jag ser ett väldigt driv i detta. Du är en skapare och kommer mogna ( är så trött på det ordet haha har skriver det 100 gånger och även i förra högen, men det finns inget annat ord som motsvarar ) Dina projekt kommer att få en ny innebörd, även om projekten kan vara att vattna blommorna eller kanske världens största grej så kommer det att ändras för att du kommer se allting ur ett annat perspektiv och jag kan se en ”aha upplevelse” framför mig. Nya idéer. Detta kommer ge dig lite bättre ekonomi ser jag. Eller något som har med det att göra kommer ge dig en slant. Det jag kan säga om vad för förändring som kommer ske ligger i dina kreativa sidor, dom kommer utvecklas på ett helt annat sätt och jag ser mycket nytt som kommer in. Ser att du kommer köpa mycket saker hehe, för att du är förtjänt av att unna dig. Hör ordet ”arv” också. Nu blev det ett kort budskap men tyvärr får jag ej fram något mer här idag. Hög 3- ⬛️ Här kan jag se en slags separation, men det behöver inte betyda mellan två personer. Känns som ni har suttit och skrivit på något väldigt länge och har planer på att ge ut böcker eller budskap till allmänheten. Ser en ny typ av fantasi och att ni kommer få eller så behöver ni input från omvärlden. Ser att ni kommer tänka tillbaka på eran barndom och komma på saker ni inte tänkt på fören nu. Det känns som att tiden är inne för att göra ” det där ” nu. Får upp att ni kommer ha tur i oturen. Men det är inget allvarligt utan handlar mer om att ni tar hjälp och på den vägen tar rätt beslut. Vilket leder till att det blir en bra grej av något som kunde blivit mindre bra. Jag förstår här att vänner och kontakt är väldigt viktigt och kommer bli ännu viktigare. Nästan som att fokuset framöver kommer ligga på vänner och att ni kommer behöva dom. Den här separationen skulle kunna vara förändringen som kan komma att ske. Sök er dit ni kan få kärlek och bli omhändertagna. Känner en känsla av att ni kanske behöver och har behövt det väldigt länge. Det är dags att ta emot allting du själv gett bort. Tyvärr ser jag en sorg men det handlar om att du kommer bli mer mottaglig än någonsin och detta kan få dig att inse saker eller se saker du ej sett tidigare. Ser ett andligt uppvaknande och detta ska tas på allvar. Även om du redan sysslar med andlighet och är inne på det spåret så kommer detta vara en större form utav allt och det kan leda till lite av varje. Jag ser att du är väldigt empatisk och smart. Du tänker mycket och kanske över analyserar saker. Blir man mer mottaglig får man större seende och då kan man ju drabbas av viss sorgsenhet, det är även en del av uppvaknings processen. Men jag ser att en harmoni kommer infinna sig och en enorm lättnad. Något kommer släppa från dina axlar och du kommer kunna andas igen. Lyssna på ord du hör på radio och tv för det är där du kommer få budskap. Menar ej nyheterna och att lyssna på statistik kring viruset som är runt oss, utan andra saker som kan låta ”konstiga” i era öron. Ni har ett budskap som väntar från någon. Följ bara med vardagen och låt allting vara som det är så kommer du att få kontakt med en viss person. Och den personen kan komma att få dig på andra tankar gällande din framtid.

Lussan20
2020-04-02 21:06
#2

Velade mellan två och tre. Ser att tre stämmer bättre in, men tog två. Där kändes inget för mig, men i trean så fanns en hel del att tänka över. Tack från WL🌺

Tant Grön
2020-04-02 21:49
#3

Tog hög nr två. 🙂

Ninatarot
2020-04-03 00:12
#4

#2- 🙏

Ninatarot
2020-04-03 00:12
#5

#3- 😇

Amandla
2020-04-03 10:19
#6

Jag fixade särskrivningen i rubriken 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: