Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 741 ggr
Uffapuffa
2019-12-07 23:53

Vill ta kontakt med min mamma

Hej!

Ni som har förlorat någon nära till er, jag är nyfiken på om ni har lyckats få kontakt med dom.

Jag är 26 och förlorade min mamma för 6 år sedan. Vi stod varandra nära och hon var ganska "andlig" av sig och hade själv träffat på många från den andra sidan. Hon hade en djup känsla och förståelse för det hela. Hon blev sjuk och innan hon gick bort var jag säker på att hon skulle finnas med mig efter hennes bortgång, just med tanke på att hon själv hade så nära till det. Innan hon gick bort sa hon också att det värsta var att lämna mig och min syster, att inte få veta vad det skulle bli av oss.

Men jag har aldrig märkt av henne. Har försökt få kontakt (men vet inte hur jag ska gå tillväga). Har till och med ställt till med en seans med ett medium men inte hittat henne då heller. Min farmor finns tydligen med mig, men inte mamma.

Spelade Anden i glaset nyligen med två andra (vet att det kanske inte är en bra idé, men vi gjorde det med all respekt). Mycket aktivitet, glaset skrev till och med "mamma", och när jag frågade om det var hon, skrev det snabbt "fel".

Så med det sagt, undrar jag, hur kan jag nå henne? Och jag kan inte låta bli att någonstans känna att med tanke på hennes personlighet, är det nästan konstigt att jag inte känt av henne efter hon gick bort.

Ni som själva kontaktat någon bortgången anhörig, hur gjorde ni och hur gick det?

Annons:
[QASIK]
2019-12-09 12:25
#1

Till mig har det kommit vid tre tillfällen. Alla tre hade jag svårt att acceptera eftersom det var så oväntat, så jag har inte gjort något särskilt. En gång när jag var väldigt olycklig kände jag en hand på min högra axel och direkt kom tanken "morfar". Jag ville tro att jag inbillade mig, för jag är en enorm skeptiker pga alla som luras i denna "bransch". Men ändå kändes upplevelsen som tröstande och ingen annan än jag och min då 3-åriga son var hemma.

Det dröjde mer än 10 år innan jag fick nästa besök som jag vet om och det kom i form av bilder och känslor som jag visste inte var mina egna.

Jag tror numera att de finns där när vi vill ha dem hos oss även om vi inte kan känna av dem. Jag har sett råd från andra att man kan meditera för att bli lättare mottaglig, har du testat det?

Upp till toppen
Annons: