Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Spökhus

2019-11-29 20:36 #0 av: siberlina

Brukar vara på ett ställe och basta. Det är ett stort hus... Efter en bastu. Hängde jag in min ganska lätta handduk in i skåpet. Och den hängde där 4 dagar.. När jag skulle basta igen efter 4 dagar var handduken blöt... Det är helt uteslutet att någon lånat handduken.. Vad kan detta bero på.

Anmäl
2019-11-29 21:22 #1 av: Magi-cat

#0 Är luften väldigt fuktig där inne?

Du kan ju förslagsvis prova samma sak igen, häng upp en likadan blöt handduk och kolla varje dag hur pass den torkar ...

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2019-11-29 22:42 #2 av: siberlina

Nej .det är varmt och skönt i rummet/skåpet där jag hängde upp handuken

Anmäl
2019-11-30 00:05 #3 av: mörkaögon

Varför är det helt uteslutet att någon lånat din handduk? Känner att det är just vad som hänt. 

https://nouw.com/insikter

Anmäl
2019-11-30 06:28 #4 av: siberlina

Det är verkligen helt uteslutet att någon lånat min handuk

Anmäl
2019-11-30 15:19 #5 av: Ghosthunter

Ja, då återstår bara en sak. Då har säkert någon ande torkat av sig!?GladSpöke

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.