Annons:
Etikettsorg
Läst 911 ggr
Morgan Björkman Björling

Känner mig förtvivlad

Jag mår jättedåligt och känner mig jätteledsen just nu. Det är så att jag har förlorat min älskade mamma i cancer. Och jag är livrädd att det inte finns något liv efter detta. Jag har läst böcker av ett medium som heter Sylvia Browne som väldigt länge skänkt mig tröst och ro, men nu har jag läst mycket prat om att hon ljuger. Har läst inlägg skrivna av här bland annat och hittat länkar och Youtube-klipp där det framgår mycket negativt om henne. Det känns nu som att all min tröst som gjorde att jag orkade igenom min sorg har blivit aska. Vet inte vad jag ska göra. Finns det någon här som kan berätta något positivt om Sylvia Browne? Eller dela med sig av personliga erfarenheter och upplevelser som tyder på att det finns ett liv efter detta? För just nu känner bag mig förtvivlad. Skulle betyda mycket om någon ville hjälpa mig med positiva historier just nu.

Annons:
Huygens
2019-10-20 21:39
#1

Jag skulle inte sätta all tillit till en enskild specifik person. Denne är inte allsmäktig.

Tro kan jag göra ändå utan att behöva knyta det till en specifik kändis.

[annajohannas]4
2019-10-21 00:42
#2

Jag tror att det finns ett liv efter detta. Har hört berättelser från folk som varit nära döden. Alla har upplevt det olika, så det finns ingen som kan säga hur det är, utan alla möts vi av olika personer mm. När min morbror låg för döden, han hade cancer, så vinkade han mot ett hörn i rummet, och bad dem komma närmare, han ville ha dem runt sig. Även sina älskade hundar pratade han med. Om du tror på ett liv efter döden, så skall ingen kunna komma och säga något annat, för de som är negativa har ju inget bevis, på att det inte finns något liv efter döden, medans många människor har varit med om detta. Jag rekommenderar dig att se filmen, Heavens is for real. Förstår att du har det svårt nu när din mamma gårt bort, personligen tror jag att hon finns runt om dig fortfarande.

Jane-Lyzell
2019-10-22 09:44
#3

TS tyvärr så är många medium ifrågasatta särskilt då vi har en stor skeptiker kår i Sverige som inte ens tror på att vi kan finnas - så för dig är det viktiga att söka egna bevis för överlevnad i anden - "sök och du skall finna"

Jag kan bara säga jag vet livet fortsätter efter detta - men det ger ju inte dig bevis för det , därför måste du själv söka - beklagar din mors bortgång -övertygad hon kommer ge dig bevisen du behöver ifrån andra sidan när hon själv är mogen för det - låt det ta ett tag så ska du se du kommer känna av henne 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

mörkaögon
2019-10-27 03:47
#4

Hej

Förstår till fullo din förtvivlan och förlust! Beklagar din sorg. 

Jag vill be dig att fokusera på att känna tillit om du kan? Tillit till att du får den tröst och tro du behöver. Tillit till livet och att de personer som kan ge dig tröst kommer i din väg. Tillit till dig själv och din egen förmåga. 

Vet att det är svårt, detta med tillit, i den akuta situationen och under en sorgeprocess, men kanske kan du ändå känna en viss tillit till att det kommer i framtiden? 

Skriv gärna meddelande om du vill prata djupare. Jag lovar att lyssna och ge respons. 

Och din mor finns hos dig och vakar över dig. Du kommer att känna henne när hon och du är redo. 

Kärlek!

L

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Morgan Björkman Björling
#5

Tack så mycket för svaren! Betyder mycket för mig! Ni kan ha räddat hela min tillvaro! Ni kan vara stolta! Stor kram till er alla mina änglar!

Jane-Lyzell
2019-10-27 13:04
#6

5.❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Tant Grön
2019-10-28 22:43
#7

Jag tror på ett liv efter detta. Min f.d. man och en katt kom i drömmen och tog farväl. Då förstod jag att dom var döda. Drömde om en kompis som var sjuk att hon dog, nästa dag ringde jag flera gånger men ingen svarade. Fick veta att hon dog den dagen som jag drömde om henne. Några dagar senare kom hon i drömmen och tog farväl, jag såg henne gå in i ljuset.
Tror att din mamma har det bra nu och att ni kommer att träffas igen.

Upp till toppen
Annons: