Skriv ett nytt inlÀgg! Aktuellt just nu (2) Senaste inlÀggen Alternativmedicin, hÀlsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i AndevÀrlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton FrÄgor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info frÄn admin Kurser LÀnktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/NaturvÀsen MÀssor, storseans, arrangemang, trÀffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri

OT frĂ„n trĂ„d Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frĂ„gor Sorg Tips & RĂ„d TV/Tidningar/Radio m.m. TĂ€vlingar och lekar pĂ„ sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
OT Bildgalleri

Liten regnbÄge

2019-10-02 14:33 #0 av: Galaxy86

Men tycker den e vacker 😍 han bara fota den en gĂ„ng. Sen va det borta!

Akvariefiskar !! Pokémon och My little Pony !!
AnmÀl
2019-10-02 15:12 #1 av: Sparven88

Men Äh! Jag sÀg ocksÄ en vÀldigt liten regnbÄge idag! Trots att det inte regnade alls, och det var helt molnfritt!

AnmÀl
2019-10-02 15:39 #2 av: Galaxy86

SĂ„g vi samma? Vi hade bara molnigt regnade inte.

AnmÀl
2019-10-02 15:42 #3 av: Magi-cat

#0 Fin bild! RegnbĂ„ge

Underbart med regnbĂ„gar! RegnbĂ„ge (alla ljusbrytningsfenomen)

"Freden mĂ„ste komma först. Gör den inte det min vĂ€n, kommer inget efter den." (Tage D.) 

AnmÀl
2019-10-02 15:57 #4 av: Galaxy86

#3 vad r halofenomen? 😀

AnmÀl
2019-10-02 16:06 #5 av: Magi-cat

#4 Jag Àndrade till ljusbrytningsfenomen.Glad

Man kan sÀga att de uppstÄr dÄ ljuset frÄn solen bryts och reflekteras i iskristaller som finns i atmosfÀren. De kan se ut pÄ flera olika sÀtt.

Under vissa förhĂ„llanden bildas en regnbĂ„ge. RegnbĂ„ge

"Freden mĂ„ste komma först. Gör den inte det min vĂ€n, kommer inget efter den." (Tage D.) 

AnmÀl
2019-10-02 16:09 #6 av: Galaxy86

Tack !!

AnmÀl