Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 400 ggr
Amandla
8/25/19, 11:33 AM

Intuitionsövning 25 augusti

Förutom tv-serien som är rätta svaret i dagens extra Intuitionsövning på Healing så varvar jag med att se… ?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Amandla
8/25/19, 11:33 AM
#1

En plats på landet. Finns helt otroligt många avsnitt 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
8/25/19, 11:39 AM
#2

En plats på landet. Brukar oxå titta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
8/25/19, 11:40 AM
#3

Grattis flocken! 🏆 Det är så fascinerande att se alla olika slags hus som visas och fantisera om hur jag skulle välja att inreda dem.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
8/25/19, 11:50 AM
#4

Finns även en serie på kanal 11, house hunters. Brukar gå varje dag under lunchen. Kan bli så förvånad framförallt hur amerikanarna ser på hus. Precis som allt ska vara 100% direkt. " oj tapeter, inte min stil", " vad litet kök" Jo tänker jag. Kolla mitt. När det de tittar på är 10 gånger så stort som mitt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lussan20
8/25/19, 1:28 PM
#5

En plats på landet. Ser det, men gillar house hunters. Alla ska ha eget bad, men bäst är att man får se vad de köper. Jag föredrar atmosfär före öppen planlösning. Tur alla har olika smak! Mvh/WL🌺

Amandla
8/25/19, 2:31 PM
#6

Atmosfär 👍Gillar inte heller öppen planlösning, men rummen får inte vara för små heller.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
8/25/19, 11:45 PM
#7

En plats på landet. Brukar titta på den sortens program också.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: