Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 537 ggr
mörkaögon
2019-08-25 02:37

En djup suck

Jag är en realistisk person med naturvetenskaplig inriktning. Inte desto mindre är jag öppen för andra dimensioner. I min tidigare bostad upplevde jag både det ena och det andra från förfäder på andra sidan. Nu har vi flyttat och bara bott i vår nya bostad några veckor, så här är rörigt och inte mycket ro att reflektera över övernaturliga ting. Men igår, när jag satt på balkongen en stund, hörde jag plötsligt en mycket djup suck, alldeles bredvid mig. Den var så tydlig och högljudd att jag studsade till och såg mig omkring. Men jag var ensam hemma. 

Mycket har jag upplevt genom åren men aldrig hört en så djup suck förut. 

Kan någon av er känna eller förklara?

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Annons:
bernadette
2019-08-25 10:27
#1

Var detta möjligen före eller efter ditt besök till kryptan (refererar till ditt andra inlägg)? Jag får en känsla av dessa två saker kan ha en koppling med varandra. Bara genom att se på bilden som du lagt ut av kryptan så ger det upphov till en speciell känsla. Svårt att sätta fingret på. Jag anser dock också att jag är en realistisk person precis som du…men samtidigt vet jag ju om att det finns något mer utöver det som vi kallar verklighet. Spännande hur som helst.

mörkaögon
2019-08-25 17:17
#2

#2 Det var före besöket i kryptan.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

bernadette
2019-08-25 17:35
#3

Kanske ville någon göra dig uppmärksam på sin existens helt enkelt. Tänker mig ändå att detta hör ihop med ditt besök i kryptan. Kan det vara så att en ande vill ha din hjälp för att komma till ro? Eftersom du är öppen och sensitiv för den andra sidan. En äldre person från andra sidan. Djupt olycklig och trött…en maskulin energi. Är du beredd att hålla med? Vad får du själv för känsla?

mörkaögon
2019-08-26 09:55
#4

#3 För mig förmedlande den högljudda sucken att nån ville berätta att hen också var här. Ett så tydligt ljus behövdes nog för att nå mig mitt i flyttkaoset.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Upp till toppen
Annons: