Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 391 ggr
Amandla
8/20/19, 10:21 AM

Extra intuitionsövning 20 augusti

Som jag skrev i intuitionsövningen för idag så har jag beställt från Bodystore. Vad köpte jag mer därifrån?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Amandla
8/20/19, 10:21 AM
#1

Kokosolja


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
8/20/19, 11:39 AM
#2

Kokosolja

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
8/20/19, 11:41 AM
#3

Grattis flocken! 🏆


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
8/20/19, 4:11 PM
#4

Tog olivolja, men menade kokosolja för det är bra till allt…Mvh/WL🌺

Amandla
8/20/19, 4:25 PM
#5

WL, visst är den! Jag använder den för att smörja huden med. Ifall allt inte riktigt går in i huden så stryker jag av det i håret, fast där är egentligen arganoljan bäst.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
8/20/19, 5:40 PM
#6

Amanda!

jag har den också till så mycket, köper en burk för 22kr på -normal- den är så bra , har använt den istället för salvor för 190kr liten tub. Det funkar lika bra, den mjukgör och jag tar den till hunden också, trampdynor och armbågar…Mvh/WL🌺

Annons:
Amandla
8/20/19, 6:57 PM
#7

Jag har kokosolja i morgonkaffet och märker nu efter x antal månader att jag mycket sällan behöver använda läppbalsam, sånt har jag alltid behövt tidigare (fast jag aktar mig för billiga äckliga beroendeframkallande varianter som Lypsyl). Dessutom bränner jag mig inte alls lika lätt i solen längre, ett stort plus i kanten att inte ständigt behöva tänka på hur mycket härligt solsken jag utsatt mig för just den dagen ☀️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
8/21/19, 2:19 AM
#8

Kokosolja.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: