Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 586 ggr
Eilrahc
7/12/19, 2:49 PM

Träffade en tjej med de vackraste ögonen

Hej,

Inatt drömde jag något som jag kommer ihåg mycket väl. Den var så underbar att jag inte kan släppa den. 
Kan någon hjälpa mig tyda?

Drömmen:

Jag bor i en ny lägenhet. I vilken stad har jag inte en aning om.
Helt plötsligt dyker det upp en tjej i min lägenhet med de vackraste ögonen jag någonsin har sett.
Kristallblå, lugnande och det kändes som att man tittade in i hela universum. Vet inte hur jag ska likna det, men tänk er en spåkula med dom där "blixtarna" som yr omkring. Fast i hennes ögon var dom stilla.

Vi får direkt en väldigt djup och fin kontakt. Hon ömmade verkligen för mig, ville mig väl och visade total acceptans. Vi båda visade intresse för varandra, det fanns hela tiden en spänning mellan oss.

Det var kväll och jag var väldigt trött och lade mig i sängen, hon satte sig bredvid mig och vi höll varandras händer. Jag talade om för henne att hon hade de vackraste ögonen jag någonsin sett.
Precis då knackar det hotfullt på dörren. Jag ser två skuggor. Den ena av en kille som håller i en pistol. 
Hon reser sig omedelbart och går till dörren, öppnar och frågar vad dom vill. Hon visar på ett så stort lugn, ingen rädsla alls. Jag säger att jag tar hand om det men hon insisterar och säger att hon minsann löser det.
Hon går iväg med killarna och försvinner en stund.

Senare sitter jag i soffan. Tjejen med de vackra ögonen är tillbaka, hon hade löst problemet med killarna och sa att det inte fanns något att oroa sig över.
Även en till tjej är där. Den nya tjejen sitter på mig och klär av sig naken och försöker få min uppmärksamhet, men jag försöker hela tiden avstyra det, jag ler lite besvärat och rodnar för jag har bara intresset för tjejen med ögonen. Hon i sin tur sitter bredvid och bara ler… som om hon vet att jag inte vill att den nakna tjejen ska sitta där och att det egentligen är vi två.

Sen vaknade jag. 

Är det någon här som kan tyda den här drömmen? Jag önskade att hon med ögonen finns på riktigt. För tusan vilken kemi vi hade! Vilken fantastisk dröm!

Mvh

Annons:
Upp till toppen
Annons: