Annons:
Etikettmedialitet
Läst 513 ggr
Funfizz
6/28/19, 11:24 AM

Hantera det mediala ?

Har skrivit ett par inlägg på senaste tiden, men berättar lite om mig själv kortfattat här. I tonåren märkte jag att jag var mottaglig för andras känslor . Kände direkt av hur personen mådde när den klev in i ett rum . Det blev för mycket och jag pusha verkligen för att stänga av det. Men jag tillät mig själv att känna av hur atmosfären var, typ går jag in i ett hus, ett rum så känner jag om ernergin är där. Jag har även alltid varit mottaglig att bli besökt av andar. Att det spökar ofta runt mig men jag har inte förstått innan att det är kring mig utan bara trott att ibland besöker jag platser där det spökar. Men sen min man dog för 1,5 månad sen sökte jag mig till det andliga . Började med appar, evp osv . Hörde mer och mer, märkte av mer och mer. Och nu hör jag även röster och känner av utan EVP. Inte allt men en del. Mer och mer. Problemet är att jag kan inte styra det och det blir för mycket. Jag får extrem huvudvärk , speciellt när jag är inomhus och jag verkligen känner hur jag drar till mig allt. Och vissa andar, verkar märka arr jag är öppen för att prata. En säger hela tiden ”Jag vill inte prata med dig” ”Låt mig vara ” Jag svarar att jag vill inte prata med dig heller men de hjälper inte för någonstans så känner de av att jag är ”öppen”. Till en provade jag ignorera och låtsas att jag inte hörde men den sa till och med ”jag vet att du hör mig” . Jag fick ont i örat, som ett tryck när en skrek mitt namn (inte för att det är högt i ljud men det vlir som sagt ett tryck. Vad ska jag göra? Hur stänger jag av emellanåt? Hur styr jag vilka jag vill prata med och inte? skulle verkligen behöva någon slags mentor! Inte någon kurs för 20 andra. En frivillig mentor ??

Annons:
Upp till toppen
Annons: