Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Off Topic

Nätet legat nere

2019-06-27 08:39 #0 av: Wonnalesan

Hej kära vänner!

Mitt nät har legat nere 2dygn nu! Kom in , men det kan gå igen. Men ville ni ska veta att jag finns! Sommarkramar från WLBlomma

Anmäl
2019-06-27 08:43 #1 av: MonicaLagerquist

Blomma

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-06-27 10:05 #2 av: JRSN

SolBlomma

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner / Knackningsterapi
                      www.astromantra.se/

Anmäl
2019-06-27 10:18 #3 av: Lona

Egentligen är det nog nyttigt att vara utan nät ibland, om man inte är beroende av det för sitt arbete. Frustrerande men man inser hur mycket tid man lägger på att surfa - lite i överkant för de flesta, skulle jag tippa. 🙂

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2019-06-27 10:19 #4 av: Amandla

Hjärta

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2019-06-27 10:20 #5 av: Magi-cat

Sommar- och solkram!
😎🍓🤗🌻💓

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2019-06-27 10:34 #6 av: Wonnalesan

Alla goda tankar behövs idag, ska till US i Linköping med en knöl under tungan. Kram från WL och var rädda om er!KramasHjärtaBlomma

Anmäl
2019-06-27 11:13 #7 av: Magi-cat

Kramar, sänder goda tankar! 💓

Anmäl
2019-06-27 16:23 #8 av: Wonnalesan

Tack för alla goda tankar. Det var inflammation i en spottkörtel, så nu kan jag pusta ut, de rensade kanalerna till spottkörtlarna. Att de är noga är för jag haft tumör i ansiktet så de kollar allt avvikande. Det känns skönt. Nu kan jag ta lite sommar!

Stor kram från WLBlomma

Anmäl
2019-06-27 17:02 #9 av: Magi-cat

Så bra att du kollade upp det och blev lugnad! Stor kram! 🤗

Anmäl
2019-06-28 00:37 #10 av: Tarotstollan

Så skönt att det inte var något mera allvarligt!Glad Jobbigt nog med en inflammerad spottkörtel!
Ha en fortsatt bra sommar!Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-06-28 00:51 #11 av: Lona

#8, Vad skönt! Ha nu en riktigt härlig sommar! ☀️

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2019-06-28 07:54 #12 av: Wonnalesan

Tack kära vänner, nu ska vi bara njuta sommaren. Hoppas ni får njuta de vackra dagarna, det önskar jag er och goda tankar skickar jag med...Kram från WLBlomma

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.