Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övrigt

Datorn ger upp nu!

2019-06-11 07:02 #0 av: Wonnalesan

Vill att ni ska veta att även den gamla datorn flämtar på sista versen.

Jag kan inte använda skroll, pilar eller komma till svar i trådar, därför fick jag öppna en ny tråd. ta bort inlägget efter att ni läst det. Jag vet inte när jag kan få hjälp eller köpa nu.

Passar på att önska en fin sommar och vi ses igen så snart problemet är löst! Kram från WLBlomma

Anmäl
2019-06-11 07:06 #1 av: Magi-cat

BlommaHjärta

Anmäl
2019-06-11 09:09 #2 av: Amandla

Kram WL, jag väntar på att du kommer tillbaka KramasHjärta

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2019-06-11 09:38 #3 av: Wonnalesan

Tack söta Amanda och magi-cat och alla som tittar in., jag försöker lösa problemen vartefter de uppstår. Undrar om datorerna är programmerade att gå sönder inom 5 år? KramasHjärtaalla söta, rara, fina  från Wl Blomma

Anmäl
2019-06-11 22:40 #4 av: Tarotstollan

Ha en underbar sommar och vi blir glada när än du kommer tillbaka!Vinkar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-06-13 09:52 #5 av: Wonnalesan

Ja hej på er, jag pillar och rensar på denna gamla dator, slår jag riktigt hårt på vissa bokstäver så tar den dom. Mest rädd är jag att delta i övningar för den hänger sig lika ofta som den harvar, hihi...Det är mycket regn här i Östergötland, men det behövs. Varje droppe. Fyra av de vackra popplarna dog förra sommaren, de är nog ca 25 år gamla om inte mer. Det säger mycket om torkan. Sköt om er alla vackra, smarta gulliga tjejer...mvh/WLBlomma

Anmäl
2019-06-13 10:29 #6 av: Magi-cat

Tack, fina Wonnalesan, sköt om dig själv också! KramasHjärtaBlomma

Roligt att höra av dig men förstår att det är jobbigt med datorn! 

Anmäl