Annons:
Etikettofftopic
Läst 766 ggr
Lussan20
2019-06-11 07:02

Datorn ger upp nu!

Vill att ni ska veta att även den gamla datorn flämtar på sista versen.

Jag kan inte använda skroll, pilar eller komma till svar i trådar, därför fick jag öppna en ny tråd. ta bort inlägget efter att ni läst det. Jag vet inte när jag kan få hjälp eller köpa nu.

Passar på att önska en fin sommar och vi ses igen så snart problemet är löst! Kram från WL🌺

Annons:
Magi-cat
2019-06-11 07:06
#1

🌺❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Amandla
2019-06-11 09:09
#2

Kram WL, jag väntar på att du kommer tillbaka 🤗❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
2019-06-11 09:38
#3

Tack söta Amanda och magi-cat och alla som tittar in., jag försöker lösa problemen vartefter de uppstår. Undrar om datorerna är programmerade att gå sönder inom 5 år? 🤗❤️alla söta, rara, fina  från Wl 🌺

Tarotstollan
2019-06-11 22:40
#4

Ha en underbar sommar och vi blir glada när än du kommer tillbaka!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lussan20
2019-06-13 09:52
#5

Ja hej på er, jag pillar och rensar på denna gamla dator, slår jag riktigt hårt på vissa bokstäver så tar den dom. Mest rädd är jag att delta i övningar för den hänger sig lika ofta som den harvar, hihi…Det är mycket regn här i Östergötland, men det behövs. Varje droppe. Fyra av de vackra popplarna dog förra sommaren, de är nog ca 25 år gamla om inte mer. Det säger mycket om torkan. Sköt om er alla vackra, smarta gulliga tjejer…mvh/WL🌺

Magi-cat
2019-06-13 10:29
#6

Tack, fina Wonnalesan, sköt om dig själv också! 🤗❤️🌺

Roligt att höra av dig men förstår att det är jobbigt med datorn!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
P.O
2019-06-20 01:35
#7

Tack, tack!

Lussan20
2019-06-20 06:29
#8

Hejsan!

Ja det är ett äventyr varje gång att starta upp detta gamla tröskverk, alla saker som inte ska finnas dyker upp. Men efter ca 15 minuter kan jag ibland komma loss, hihi. Bokstaven I vill inte ofta, men det prövar mitt tålamod och lite har jag lyckats bli av med. Nu är det snart midsommarafton och jag vaknade med en härlig förkylning i morse. Enerverande hosta bla.

Nu vill jag önska er alla en underbar helg, njut sommarens längsta dag, av allt naturen och skafferiet ger. Var extra rädda om varandra och ge någon ett leende till glädje. Stor kram från WL🤗 och GLad Midsommar!🎂🍸☀️❤️

Tarotstollan
2019-06-20 21:40
#9

Glad Midsommar till dig också Wonnalesan!🌺☀️🎂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lussan20
2019-06-21 06:56
#10

Tack fina Tarotstollan! Solen lyser i Norrköping!Kram från WL🌺

Upp till toppen
Annons: