Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1821 ggr
Funfizz
6/3/19, 1:41 AM

Laxton Ghost & Ghost radio

Försökt googla men hinttar inte mycket om dom och hittar jag något är gammalt . Någon som har erfarenheter av dessa? Laxton har inte gett min några resultat, utan emf, men den ger samma som ghost radio . Ghost radio, emellanåt svarar helt passande med flers svar. Sen kan den försvinna , komma tillbaka och bara kasta ut ord. Väldigt sådär antingen eller. Aldrig blandad under en och samma närvaro. Så tror man ibland faktiskt lyckas fånga in något. Någon som sett något på bilden där?? Mvh

Annons:
Ghosthunter
6/5/19, 5:07 PM
#1

www.laxton.se 

Laxton tycker jag har en väldig förmåga att få in klockrena svar på Ghostradio, men själv har så har jag mest fått slumpvis rappakalja, så därför vet jag inte vad jag ska tro om Ghostradion.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Andeljus]
6/5/19, 5:46 PM
#2

Det finns bara en enda väg, den riktiga andevärlden allt annat är uteslutet för inget tekniskt rår på vår andra sida men när vi faller offer  för teknik så som vi gör i forum då kallas vi till en annan sida och den är inte andevärlden vi hamnar på baksidan av livet och anden🙂

Ghosthunter
6/5/19, 6:05 PM
#3

#2 Det tekniska kan fungera perfekt om man har rätt utrustning. Jag har spelat in hundratals anderöster via en vanlig diktafon. Här var det just Ghostradion som vi ifrågasätter. Men det betyder ju absolut inte att annan teknisk utrustning fungerar. Men sen så är det alltid andarna som styr…vi kan inte tvinga dom att göra något.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Funfizz
6/25/19, 6:21 PM
#4

Har använt båda nu och ghostradio verkar variera väldigt mycket . Ena stunden prickar den in grejer en hel närvaro , saker den inte bör kunna veta. Andra är det rapakalja . Laxton däremot, deras EVP fungerar. Väldigt svagt då men det beror väl på vilken mobil man har kanske.. någon som kan rekommendera någon bra men billig diktafon ?

Maghan70
6/25/19, 8:09 PM
#5

#2 Håller med dig.  Det är skillnad på teknik och rätt medial andlig kontakt.  Kan man ens lita på allt man får in via EVP.  Ofta är det ju väldigt många som vill prata och om man ens hör något tydligt, hur ska man tolka det?  Själv tror jag att man kan få in som du menar är baksidan av livet och anden och inte våra kära som gått bort.

Ghosthunter
6/25/19, 8:19 PM
#6

#4 Olympus diktafoner är bra. De billigare som det är mer bakgrundsbrus i, är bäst för EVP.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Upp till toppen
Annons: