Annons:
Etikettofftopic
Läst 876 ggr
[Devya]
5/12/19, 12:34 PM

iioosefine - vart försvann hon?

Vet någon vart medlemmen iioosefine försvann? Jag har länge tänkt på henne och oroat mig så mycket efter att ha läst hennes tråd. Vi pm:ade varandra en del också då jag försökte ge henne stöd men mittiallt slutade hon att skriva.

Hon upplevde väldigt oroande saker som även gjorde mig, som tvivlare, orolig och obekväm, speciellt efter att ha sett videon hon la upp. Videon gjorde verkligen så att det vände i maggropen på mig. Det var mycket skumt hon upplevde på sitt jobb om nätterna och sen började det även ske en del oroväckande saker hemma hos henne. Jag kan bara inte sluta tänka på henne men det känns som om hon inte lär komma tillbaka hit.

Finns det eventuellt någon här som kände henne och vet om hon är ok eller ej?

Edit: En grej som har gjort att jag har tänkt otroligt mycket på henne var att dagen innan hon slutade skriva till mig, bad jag till gud (och jag som inte ens är troende, suck) och bad om att hon skulle vara ok. Då jag höll på att somna så såg jag i min dröm en mörk mansskugga som röt till NEJ och gjorde så att jag vaknade och skakade av rädsla. Allt var så otroligt obehagligt och efter det så hörde jag aldrig mer från henne.  Drömmen betyder väl ingenting men allt detta har gjort att jag kan inte få henne ut ur mitt huvud… Jag vill bara veta om hon mår bra. <3

Annons:
Lussan20
5/12/19, 12:47 PM
#1

Hoppas någon kan hjälpa dig att finna henne! Du bad för henne då kan det bli så som du drömde. Tror det var en viktig bön för det goda! Mörkret får ge upp.

Det är svårt då vi tappar människor på forumen som vi haft kontakt med i många år. Man känner dom bättre många gånger än vänner i RIL. Jag har förlorat fyra forumvänner sista året, det gör ont!

Man delar allt , så blir det bara tyst. Hoppas någon vet något. Lycka till önskar WL🌺

[Devya]
5/12/19, 12:52 PM
#2

#1 Jag hoppas det med! Jo, jag är ju egentligen inte troende, mera av en agnostiker, men jag kände att det skadade inte att försöka be för henne. Jag vill bara att hon är ok. Mitt hjärta värkte för henne för det var verkligen obehagliga saker som hon upplevde. Jag skulle varit livrädd om de sakerna hade hänt mig så därför kände jag att ville ge henne så mycket stöd som det nu är bara möjligt via nätet.

Det värsta är då man inte vet vad som har hänt. Om man ändå bara visste så man inte gick omkring i ovisshet. =(

Tack! Förhoppningsvis vet någon någonting men det känns lite långsökt!

Lussan20
5/12/19, 1:01 PM
#3

Jag önskar dig allt gott och lycka till! Kanske hjälpte du henne mer än du förstår med din bön! Det har jag upplevt. Man kan be oavsett, jag var som du agnostiker för jag kunde inte bevisa vare sig det ena eller andra.

Jag är glad för alla de böner man bad för mig. Vet att de inte skadade mig utan förr tvärtom. Hoppas någon vet något önskar WL🌺

[Devya]
5/12/19, 1:20 PM
#4

#3 Tack!  Man kan bara hoppas! ❤️

[MelliOO]
5/12/19, 5:59 PM
#5

#0 Kan du länka till tråden med videon?

[Devya]
5/12/19, 8:34 PM
Annons:
Magi-cat
5/13/19, 11:51 AM
#7

#6 Devya, snällt av dig att tänka på henne! 🌺

Hoppas du får svar, men oavsett så har du har i alla fall gjort allt vad du kunnat. 🌺 Förhoppningsvis är inga nyheter = goda nyheter!

(Det är alltid jobbigt när någon "försvinner" och man inte vet vad som hänt.)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: