Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1946 ggr
Jej76
2019-04-06 08:59

Andlig kontakt

Jag undrar vilka fysiska förnimelser man kan få vid andliga energier. Jag har nu levt i extremt mycket andlig närvaro en period, blir inte lämnad ifred trots att jag stänger ner flera gånger om dan, tar hjälp av mina andliga guider, ber om beskydd osv. Pratat med flera medium som säger att jag skall släppa rädslan och det tycker jag att jag har lyckats med. Men kontakten är mycket fysisk, sticker och bränns på huden, känns som ett tryck över huden och som att jag är både elektrisk och magnetisk, det suger till om mitt huvud. Vaknar med smärta på armleder och fotleder… Mitt största problem är att jag inte klarar av att känna av vad det är för energier. Skall få hjälp i slutet av april då alla medium i min stad verkar ha fullt upp… känns som för lång tid dit. Några tips?

Annons:
Magi-cat
2019-04-06 09:09
#1

Har du helt uteslutit att det kan vara rent fysiska orsaker till dina förnimmelser? Alltså något som går att göra någonting åt.

Kanske du skulle ägna mindre tid och tankar åt "andliga energier"? Gör något påtagligt, gå ut och gå i skogen, plocka skräp vid vägrenarna, rensa i garderoberna….


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Denna kommentar har tagits bort.
[Paranormal team värmdö]
#3

Jag har blivit riven en gång Annas ryser jag får både bra dåliga vibbar yr ont i huvudet man kan till och med kräkas oftast fryser jag i hela kroppen sticker i kroppen hår som reser sig

mörkaögon
2019-04-18 22:31
#4

Fokusera på ditt inre och jobba med att rena dig själv.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

P.O
2019-04-24 08:59
#5

Negativa energier som kan rivas och brännas och påverkar huvudet mm!

Upp till toppen
Annons: