Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips

Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Länktips

Sorg och förlåtelse

2019-03-31 00:24 #0 av: mörkaögon

Jag vet inte om ni andra tycker att ämnet hör hit men själv har jag utvecklats mycket genom att fördjupa mig i det som tynger och det som jag sörjer.

Har fått god hjälp av denna sajt:

https://www.sorg.se/forelasningar/

Kram

Anmäl
2019-03-31 09:21 #1 av: P.O

Föreläsaren Anders har haft missbruk och kriminaliteten. Har du också haft missbruk och sånt som han!?

Anmäl
2019-03-31 12:33 #2 av: Magi-cat

#1 Varför frågar du det? Den som skriver här vill kanske inte bli utfrågad.

"Freden måste komma först. Gör den inte det min vän, kommer inget efter den." (Tage D.) 

Anmäl
2019-04-18 18:36 #3 av: mörkaögon

#1 Nej, har aldrig haft problem med varken det ena eller andra.  Varför skulle det vara relevant i frågan om att bearbeta sorger?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.