Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 939 ggr
Lussan20
2019-03-20 10:20

pendel?

Minns inte var jag hörde att man kan använda sig själv som pendel? Man står och blundar och ställer sin fråga, faller man bakåt så betyder det -nej- faller man framåt så är det ett- ja- rund cirkel med kroppen, oklart eller inget som kan besvaras. Har ni provat kroppspendel någon gång?

Mvh/WL🌺

Annons:
Amandla
2019-03-20 10:29
#1

Just så har jag aldrig gjort, men ibland använder jag händerna som en balansvåg. När jag har flera alternativ att välja mellan, exempelvis en Intuitionsövning, så håller jag ut händerna och tänker att jag har ett alternativ i varje hand, blundar och känner efter vilken hand som känns tyngst, det är oftast rätt. Inte alltid…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lussan20
2019-03-20 11:38
#2

Jag tror våra skyddsänglar kan putta svar på våra frågor. En bra bok om skyddsänglar är boken-Änglar i mitt hår- Av Lorna Byrne-. Jag får små vita fjädrar då jag är ute och går speciellt om jag är ledsen.

Händerna går säkert lika bra för de kan nog tynga allt egentligen. Jag frågade om min gamla hund. Fick svaret i Juli, bra att man kan ställa in sig och förbereda sig mentalt. Hon är den varelse som stått mig närmast.

Kanske en ängel till tröst, vad vet man? Mvh/WL🌺

Magi-cat
2019-03-20 12:13
#3

❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Amandla
2019-03-20 17:05
#4

❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
P.O
2019-03-24 09:22
#5

Jag vill testa det! ⚖️

Lussan20
2019-03-24 10:59
#6

Det kan inte vara farligt! Man tackar det goda för svar och ibland kan det vara till tröst. Jag tror inte man fastnar i detta utan mer som en bekräftelse. Stämmer det inte så kanske det är ens undermedvetna som  vet på ett undermedvetet plan. Jag har ju undrat mycket över reinkarnation och mitt barnbarn, men på den frågan om det var min mamma ,pga så många sammanträffanden med henne, så blev svaret -nej- . Ta det för vad det är, en fråga till änglarna. Vore roligt att höra om fler provat? Mvh/WL🌺

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: