Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övrigt

Lukter

2019-03-17 19:38 #0 av: Galaxy86

Ibland jag kommer hem luktar det piprök!

Just när jag kommer in men efter pat minuter är set borta.

Ingen jag känner igen.

Trodde jag skulle bli av med lukten i nya lägenheten men hjälpte inte.

men känns som den följe med mig!

Kan inte se andra sidan bara luktar och känna.

Har ni lukter från andra sidan?

Akvariefiskar !! Pokémon och My little Pony !!
Anmäl
2019-03-17 23:07 #1 av: JRSN

Känner du till någon avliden släkting som brukade röka pipa? Det skulle kunna vara en skyddsande som ger sig tillkänna på detta sättet. Alternativt så är det en oberoende ande som har knutit sig till dig av annan orsak. Han/hon kanske, i värsta fall, 'snyltar' på energimönster som du själv besitter. Kanske läge att tillkalla ett medium för att få visshet?

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner / Knackningsterapi
                      www.astromantra.se/

Anmäl
2019-03-18 02:15 #2 av: Galaxy86

Tack ! Känner ingen förutom en granne till mig som liten som rökte.

Lärde aldrig känna han.

Känns som det är än äldre man. Vet ej exakt vem han är.
Men verkar inte elak mest nyfiken. Typ som man blir välkomnad hem 😍

Akvariefiskar !! Pokémon och My little Pony !!
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.