Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1481 ggr
l1nnea
2019-03-04 00:32

Mystiskt föremål hittad hemma

I torsdags när jag skulle gå och lägga mig kände jag en sak nudda mitt ben. Det var mörkt så kunde inte se vad det var och hade inte heller någon aning om vad det skulle vara. Bestämde mig ändå för att kolla på den dagen efter. Tänkte liksom att det inte var något speciellt.. men dagen efter när jag kollade på vad det var blev jag nästan chockad. Vet inte varför men vill inte lägga ut en bild på den. Men det är gammal berlock som sitter på en tjockare tråd som är knuten på vissa delar. Det är inget halsband eller armband. Den är gjord av typ någon form metall. Kanske bly? Har ingen aning. Mönstret är som en bullseye fast utan något i mitten då. Asså jag har kollat med alla i familjen och ingen har någonsin sett den förut. Alla logiska förklaringar har inget svar så hur hamnade den i min säng, under mitt täcke? På sidan där jag sover?

Annons:
Magi-cat
2019-03-04 07:54
#1

Så intressant! Kan den ha fastnat i dina kläder på något sätt under dagen och på så sätt hamnat i sängen? Eller t.ex. suttit inuti någon kudde för att så småningom komma fram?

Om du inte vill lägga ut foto på den kanske du kan rita en teckning? (Bara ett förslag.🙂)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

l1nnea
2019-03-04 15:06
#2

Nej, den kan inte ha kommit med mig på något sätt. Är rätt noga att ha min säng ren så lägger aldrig ens saker på den. Jag kan höra av mig med bild.

Ghosthunter
2019-03-04 22:01
#3

Det där brukar kallas för apportfenomen, då föremål plötsligt bara materialiserar sig eller dematerialiserar sig. Troligen kan andarna skapa detta genom tanke och kan lösa upp föremålens fysiska struktur och på så vis flytta föremål i princip hur långt som helst.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

2Sirius
2019-03-05 13:34
#4

Ghosthunter, har varit med om detta. Köpte en gång CD skivor, ett antal, som kom i ett paket. Däribland en box med 4 cd, countrymusik. Öppnade denna lådan på förmiddagen, började lyssna igenom dem, kom till boxen, och lade nogrant ner, rätt skiva, i rätt fodral, och fodralen i nummerordning. Från att jag lyssnat på boxen, till att jag lite senare, fick besök, så lämnade jag inte rummet. Han kom direkt fram till mig, för att se vad jag hade köpt, och föreslog att jag skulle spela en av dem i boxen. När jag då tog ut fodralen igen, så kunde jag konstatera, att en skiva bytt fodral, och den som skulle ligga där var borta.

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

l1nnea
2019-03-05 18:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Detta är väldigt intressant. Har bett om Tecken från andevärlden så detta kanske var det? Undrar dock om det kan vara något ondskefullt? O vad ska jag göra med den här saken? Den har bara legat i mitt rum men vill inte att den ska ge dåliga "effekter". Skrev ju att jag inte skulle lägga upp en bild men jaja..

Magi-cat
2019-03-05 18:49
#6

#5 Vacker sak!

Det finns ingenting "ondskefullt" att vara rädd för, så du kan koppla av vad det beträffar! 🙂

Om din ort har en Facebook-grupp så kan du t.ex. lägga ut en fråga där om någon känner igen den, så kanske du i alla fall får en förklaring.

I annat fall så behåll den som något speciellt, en talisman kanske.

Om du vill så googla på "spiral" som symbol så får du säkert en del intressanta svar.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
l1nnea
2019-03-05 19:29
#7

Tack Magi-cat ❤ Jag tar emot den som en gåva ;) 

Ska verkligen googla spiral som symbol och se vad som kommer upp. Jag vet att det gömmer sig ett budskap.

[Ay'e]
2019-03-06 17:32
#8

#0 Vilken fin gåva du har fått och den ska du vårda ömt och med respekt för den har ett budskap till just dig 🌺

Som GH är inne på i #3 så handlar det om apportering , någon har sänt smycket i din väg och när jag ser bilden på smycket blir jag så oerhört varm och jag tror att du redan i ditt hjärta vet vad och vem som sänt smycket det behöver du inte googla på för du har svaret i ditt eget hjärta men du vill få bekräftelse  ❤️

Googlar vi i såna här frågor får vi alla möjliga konstiga falska  svar så känn efter vad kände du när du fann smycket vad var din första tanke och vilka bilder fick du inom dig, där har du svaren 🌺

Ghosthunter
2019-03-06 19:06
#9

#5 Tror att den symboliserar evighet!?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Forest]
2019-03-18 21:17
#10

Den va fin tycker gott du kan ha den som symbol kanske i din nyckelknippa😌

Upp till toppen
Annons: