Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1210 ggr
Dahlius2
2/28/19, 1:36 PM

Hade en ande på besök, ville hen säga mig något?

Hej, Har nyss flyttat till en liten stad i Australien och jobbar i en bar med tillhörande hotell. Redan första veckan skedde det märkliga saker i mitt hotellrum. En spegel gick sönder, ACn ändrade temperatur, kände en stark konstig lukt i garderoben en morgon och när jag kom tillbaka till rummet efter någon timme var lukten borta, inte ett spår av den. Vakande även att någon klappade mig på axeln och en annan natt kittlade någon mig i svanken. Efter en vecka fick jag nog och sa vänligt till att jag inte längre ville bli störd. Kort därpå upphörde i princip allt och två veckor senare fick jag reda på att jag var gravid. Ägget blev förmodligen befruktat under den första veckan. Vad tror ni? Kan det ha varit en ande som var på besök? Som kanske rent av visste att något börjat växa i mig och ville på något sätt finnas där för mig? En ängel? Någon jag känt sen tidigare? Eller allt kanske bara var ett sammanträffande?

Annons:
Huygens
2/28/19, 1:52 PM
#1

Jag skulle ställa frågan, vad är det jag behöver uppmärksamma och sedan känna efter svaret.

Denna kommentar har tagits bort.
Dahlius2
3/1/19, 4:29 AM
#3

Nej, jag hade sex med en kille dagen innan jag kom till hotellet men tror inte att ägget blev befruktat förrän någon dag senare.

[Ay'e]
3/1/19, 6:19 PM
#4

Ta det som ett Tecken på något gott  🙂

Denna kommentar har tagits bort.
mörkaögon
3/2/19, 11:27 PM
#6

Någon vill visa att hen finns där och vakar över dig. :) Du är inte ensam.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Annons:
Upp till toppen
Annons: