Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övningar

Borttappattråden

2019-02-25 14:28 #0 av: Amandla

Innan du gör ett inlägg i tråden, LÄS HELA DETTA INLÄGG  för att slippa få ditt inlägg raderat.

Om ni inte fått svar i den gamla tråden så ställ frågan igen här! 

På förekommen anledning: det är INTE jag som letar efter föremål eller djur som saknas. Se punkt 6 för mer info om vem det är som kan hjälpa till här!

Gamla tråden här:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/567e823d8e0e74632a00131e-borttappat-traden

1. Var noga med att bara lägga in bilder som ni tagit själva!! Alla måste följa copyrightlagarna på ifokus, det står i skrivreglerna som vi alla godkänt då vi en gång blev medlemmar på nätverket. Alla inlägg som har en bild som vi ser är kopierad från annan sida tas bort direkt. Bäst är att du istället länkar till en sida där man kan se vad du menar för slags föremål. 

2. DET ÄR INTE TILLÅTET ATT EFTERLYSA SAKER ELLER DJUR SOM TILLHÖR NÅGON ANNAN!!! Detta gäller oavsett om ni fått lov, det är omöjligt för oss i admin att kontrollera och reglerna ska gälla lika för alla.

3. Det är INTE tillåtet att söka exempelvis pengar eller andra saker av större värde. 

4. Det är ej heller tillåtet att söka saker som är stulna. Det är polisens jobb och skyldighet att lösa brott.

5. För er som söker ett bortsprunget djur eller något annat, så ber vi er lägga er fråga i den här tråden - men det gäller INTE försvunna människor, det är oetiskt att känna in andra människor utan deras tillåtelse och sådana frågor tas bort direkt. Vi lämnar inga garantier för att ni får hjälp, men vi vill ge en möjlighet till både tränande medium och andra som vill hjälpa till.

6. Det är frivilliga medlemmar som gör detta på sin fritid så det kan ta ett tag att få svar. Vi är mycket tacksamma för deras engagemang GladDet här är också en tråd där man kan träna på att hitta saker, så prova gärna själva, kanske hittar du något som en annan medlem letar efter!

7. Om du inte får svar beror det inte på att du är bortglömd eller dylikt. Det kan vara så att den som gör läsningar helt enkelt inte kan se något om det du vill finna, därför har du inte fått svar. Det är ingen idé att börja påminna eller tjata, det har snarast motsatt verkan eftersom det då blir en obehaglig känsla omkring frågan och då minskar chansen att någon vill ta sig an den. Så ha tålamod och slappna av.

8. Kom ihåg att lämna feedback när någon tagit sig an din fråga!

Lycka till!

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2019-03-11 18:32 #1 av: Mari

Jag behöver hjälp att finna min snabbplatta som tillhör mitt stativ. Jag har tidigare haft den monterad på kameran men av någon anledning tog jag bort den och nu när jag behöver använda stativet igen så kan jag inte hitta snabbplattan. 

Tog lite olika bilder som hjälp, på bilden över instruktionsbladet så är själva snabbplattan på bild 1. Tyvärr minns jag inte när jag sist hade den eller vart det var men är säker på att det är 1+ år sedan, säkert mer. 

Jag har letat på de flesta ställen så som kameraväskan, lådan med kameratillbehör, i förrådet där jag hade stativet och övrig studioutrustning samt omkring datorn där jag sitter för att redigera bilder från kameran. 

Hoppas att någon av er kan känna något tips på vart den kan ha hamnat, jag gissar och hoppas att det är på något sånt där bra ställe som kändes logiskt för stunden. 

Tack på förhand HjärtaBlomma

Anmäl
2019-03-11 19:21 #2 av: spiritoffalconer

Var längesen nu . Men köket nära Microsoft har du lådor under bänken där micron är . L

Anmäl
2019-03-11 19:46 #3 av: Mari

#2 Tack men tyvärr inte. Har inga lådor under bänken där micron står men har gått igenom alla lådor i köket samt i anslutning till köket nu och hittar tyvärr inget Ledsen

Eller vad menade du med Microsoft? 

Anmäl
2019-03-12 15:44 #4 av: spiritoffalconer

Ingen aning mobilen lekte sitt eget liv

Anmäl
2019-03-13 11:30 #5 av: Almamamma74

Söker efter en nyckelknippa med en lägenhetsnyckel, en husnyckel, en grön tagg till gymmet och 2 vita band som det står Julia på det ena och Mimmi på det andra. Den har varit borta i flera månader nu. Finns det nån här inne som kan ge mej en ledtråd?

Anmäl
2019-03-14 01:40 #6 av: mörkaögon

#5 Jag ser en burk... en burk med någon blå färg... i ett kök, tror jag. 

Anmäl
2019-03-18 06:58 #7 av: Zico

Panik. Söker efter en borttappad vigselring i gult guld. Med inskriptionen Marie 20100227. Vänt upp och ner på hemmet och letat på platser som besökts. Snälla kan någon hjälpa?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.