Annons:
Etikettmedium
Läst 1371 ggr
Pick
2019-02-21 15:10

Spådam

Någon som vet en klockren medium som är pricksäker kring nuet och framtiden? Någon man helt kan ringa eller Maila?

Annons:
[Ay'e]
2019-02-21 17:36
#1

Varför vill du helt kunna mejla eller ringa ? är det inte bättre att möta mediet/spådamen IRL det ger mycket mer än på distans.

Kan det vara så att du är lite rädd och avvaktande på vad som ska avslöjas om din framtid och nuet ? det är inte ovanligt alls att människor är men vill man få ut något bra så bör man besöka medium/spådamer rent fysiskt inte via distans .

Sen en sak till ta inte vem som helst utan att kolla upp att mediet/spådamen verkligen kan leverera den hen utger sig för att göra för idag finns så mycket oseriöst så det gäller att vara försiktig och ett gott tips, ge inte ut någon som helst förhandsinformation om dig själv till mediet eller spådamen för det är dom som ska kunna ge dig exakt information som du kan känna igen om dig själv och om dina nära och kära i andevärlden och kan dom inte det så ge dom inte en enda krona eller kräv pengarna tillbaka.

Lycka Till 🙂

Pick
2019-02-22 21:03
#2

Jag har spått mig flera gånger irl. Det är inte det.. men geografisk sätt så blir det svårt för mig att ta mig till närmaste medium.. tänker att jag vill ha någon som är klockren..

[Ay'e]
2019-02-23 17:25
#3

#2 Aha ok då är jag med dig och det där med geografiskt kan vara lite marigt i bland men jag hoppas att du hittar någon som kan hjälpa dig 🙂

Tyvärr kan jag inte komma på några klockrena medium alls i dagens läge för det här har blivit en marknad som överflödats så den håller inte mått så som den gjorde förr.

Om du vill men bara om du vill säg ungefär vart i Sverige du befinner dig och du behöver absolut inte vara detaljerad tvärtom det ska du inte vara på öppet forum det räcker med landskap  och känner jag till nån som kan finnas i din närhet så lovar jag att ge tips på det mediet 🙂

Magi-cat
2019-02-23 17:53
#4

Ta det i pm i så fall!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Ay'e]
2019-02-23 18:15
#5

#Ja men det är väl så klart man ska 🤔 allt annat är opassande .

Magi-cat
2019-02-23 18:19
#6

#5 Jag förtydligade det.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[Ay'e]
2019-02-27 17:41
#7

#6 Vi hade samma tanke där 🙂

Upp till toppen
Annons: