Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tävlingar och lekar på sajten och iFokus

extra intuitionsövning 21 feb.

2019-02-21 07:04 #0 av: Wonnalesan

Godmorgon alla!

Så var det min tur igen att ställa frågor som ni ska besvara. I dessa melodifestivaltider så passar det att fråga er vilken låt som aldrig blev min favorit, medans de andra på listan låtar som jag tyckte om. Lycka till!Önskar WLBlomma

1. Se på mig med Jan Johansen

2.Vindarna viskar mitt namn. Med Roger Pontare.

3. Eloise med Arvingarna

4.The worrying kind med The ark.

5.Euphoria med Loreen

6.If I were sorry, med Frans.

Svaret kommer under dagen. Mvh/WLBlomma

Anmäl
2019-02-21 07:24 #1 av: Tarotstollan

Nr 5. Euphoria med Loreen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-02-21 07:28 #2 av: Wonnalesan

Godmorgon Tarotstollan! Hoppas du får en fin dag! Mvh/WLBlomma

Anmäl
2019-02-21 07:48 #3 av: Tarotstollan

Morron, skall försöka sova nu.Gäspar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-02-21 07:59 #4 av: Magi-cat

Godmorgon!

Eloise. Glad

Hjärta ""Se aldrig ned på någon om det inte är för att hjälpa henne upp." G. Schyman

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2019-02-21 08:11 #5 av: flocken

Nr 4. The ark

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-02-21 08:13 #6 av: Wonnalesan

Godmorgon Magi-Cat och flocken. Här har kommit lite snö under natten. Efter ca 14 dagar av barmark! Mvh/WLBlomma

Anmäl
2019-02-21 08:27 #7 av: Magi-cat

Jag som trodde det var vår och funderade på att ta fram vårjackan. SkrattarYrarJag borde veta bättre! Nu ligger snön vit på taken...

Hjärta ""Se aldrig ned på någon om det inte är för att hjälpa henne upp." G. Schyman

Anmäl
2019-02-21 08:43 #8 av: ajanki

Godmorgon
Här har också kommit snö under natten!

Jag tror Frans.

http://anettesmousery.weebly.com/

https://anetteajanki.wixsite.com/myferrets

http://kennel-al-shen.weebly.com 

http://minarexkaniner.weebly.com

Medarbetare på mus ifokusHjärta

Anmäl
2019-02-21 08:45 #9 av: Wonnalesan

Bakslagen kommer tätt nu. Här börjar det snöa igen nu. Vi får ge oss till tåls. -än så sova Björk och ljung , ros och hyacinter-,  som det står i visan...Mvh/WLBlomma

Anmäl
2019-02-21 09:06 #10 av: Tant Grön

Eloise med Arvingarna

Här känns det som vår, det regnar lite och är ganska varmt.

Anmäl
2019-02-21 09:14 #11 av: Wonnalesan

Godmorgon Tant Grön! Vi har 0 grader nu. Men det som faller kommer som snö. Ha en bra dag...Mvh/WLBlomma

Anmäl
2019-02-21 09:31 #12 av: Tant Grön

#11 God morgon Wonnaleasan, ha en bra dag du också. Blomma

Anmäl
2019-02-21 09:59 #13 av: Amandla

Vindarna?

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2019-02-21 12:30 #14 av: moln50

Vindarna?

Anmäl
2019-02-21 13:05 #15 av: Wonnalesan

Tror alla svarat nu. Kanske sover Tarotstollan än, men hon fick rätt som första kännare idag. Euphoria var ingen favorit. Den var inte dålig, men den gav mig ingen känsla. Frans låt var mysig för mig som gillar Reggae.

Så Grattis Tarotstollan! Fanfar och trumpeter! hihi...PokalTårtaI morgon får du äran...Tack till alla andra också! Mvh/WLBlomma

Anmäl
2019-02-21 15:00 #16 av: Magi-cat

Grattis Tarotstollan! 💓🦄😻🌹💓🎖🎉

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.