Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1436 ggr
Lojsan15
2019-02-19 18:00

Ande pratar via Siri på iPhone?

Hejhej! Har en fråga, jag fick nyss vara med om min första övernaturliga händelse. Jag kollade på en youtube video, och plötsligt kom Siri upp från ingenstans. Tänkte för mig själv ”aja det kan ju vara något skumt med min lur”. Precis när jag skulle trycka bort Siri så kommer det upp ”Jag älskar dig”. Alltså precis som om jag skulle sagt ”Jag älskar dig” till Siri. Har försökt få fram någon förklaring till det som hände men får inte fram något eftersom min mobil låg helt orörd, tittade ju bara på youtube med min mobil lutad mot min kudde. Min mormor dog för ungefär 7-8 år sen och var ganska liten då så kommer tyvärr inte ihåg så mycket om henne. Min mamma brukar säga att det luktar mormor ibland tex haha, och min moster har känt en hand klappa henne på axeln. Kan detta ha varit min mormor eller var det bara min mobil som fick för sig och säga ”jag älskar dig” till mig? Jätte tacksam för svar <3

Annons:
Amandla
2019-02-19 18:09
#1

Mobiler kan ju för all del leva sitt egna liv, men jag tycker att du ska lita på din känsla 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Galaxy86
2019-03-17 19:40
#2

Hade en mobil som spelade musik av sig själv! Den fick jag upp ofta Ängeln from sjunde himlen ! Med tes Gärdestad. På Högsta volym 😂 Så ja man kan undra

Pokemon hundar och konst

Upp till toppen
Annons: