Annons:
Etikettupplevelser
Läst 672 ggr
lisaerikssons
2019-02-17 08:07

Vad händer?

Asså jag har länge vart intresserad av det övernaturliga men förstår inte riktigt allt. Har varit med om tre starka upplevelser. Men vet inte vad jag ska tro. 1. Min brandvarnare var borta men en dag så började den bara tjuta. Hittade den. Och den låg och tjöt utan batteri. UTAN! 2. Somnade på sängen en eftermiddag för länge sen. Vaknade av att det kändes som om någon böjde sig över mig. Jag VET att jag var vaken. Blev inte rädd men det var ändå lite obehagligt. 3. Bara nu i veckan på jobbet så stod jag och jobbade med en kollega som är ännu mer mottaglig för det övernaturliga. Plötsligt ser jag någon som står bakom henne och iakttar. Ser inte hur denna ser ut bara typ konturer. Jag säger till kollegan att japp jag märker av och då beskriver hon någon. Hon märker av det tydligare. Asså vet inte vart jag vill komma med detta inlägg riktigt men betyder detta att jag typ börjar bli mer mottaglig för detta? Var jätteskeptisk förr

Annons:
Magi-cat
2019-02-17 10:23
#1

Det kan inte vara så att brandvarnaren varnar för att den är utan (eller har ett för gammalt) batteri? Kolla den noga!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

lisaerikssons
2019-02-17 19:20
#2

Ja nu har jag en ny så… Detta var ett tag sen Såg bara skumt ut

Upp till toppen
Annons: