Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tips & Råd

Hur manifesterar vi vår relation.

2018-12-31 13:46 #0 av: Arijon59

Hej. (Jag vill bara säga att jag vänder mej till detta forum för att jag inte fått hjälp på forum för relationsproblem för att dom inte trott på själsliga band).

Jag har skrivit innan om mej och en tjej som jag har älskat länge nu. Vi har inte pratat på ett tag. Jag har en väldigt stark medial koppling och vi träffas i våra drömmar och har astral-upplevelser tillsammans. Men hon svarar inte när jag sms:ar till henne. Hon vill helt enkelt fokusera på annat än ett förhållande just nu. I en annan tråd berättade jag om att hennes familjehemsmamma inte tillät vårt förhållande men nu vet jag att hon gör det. Jag har också saker jag behöver fokusera på. Jag är mycket medveten om attraktionslagen och drar inte till mej något i sammanhanget som jag inte vill ha. Jag vill helt enkelt få råd om vad jag kan göra för att hon och jag ska kunna ha ett förhållande?Jag är tacksam för alla bra svar.

Anmäl
2018-12-31 14:13 #1 av: Tjeja

Var sak har sin tid....

Ibland behöver det få ta sin tid.

Helt enkelt mogna fram i sin egen takt utan att stressas av otålighet. 

Tålamod är en sådan sak vi behöver träna oss på och en av mångas huvuduppgifter att lära sig i under sin inkarnation som människa den här tiden nu.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2018-12-31 14:29 #2 av: Arijon59

Okej. Jag har tålamodet jag vill bara inte vänta när jag vet att både jag och hon kan klara att ha ett förhållande nu.
Det är liksom som att vänta på att dö. Du vet att du ska dö så du väntar inte. Jag vet att det ska ske så vänta på att få va med henne fysiskt blir väldigt frustrerande

Anmäl
2018-12-31 15:01 #3 av: Maria

Du måste nog acceptera att hon inte vill ha ett förhållande nu. Det finns ju ingen som står emellan er nu så beslutet är ju helt och hållet hennes.

Hoppas att du får ett bra 2019 i alla fall.

/Maria

Anmäl
2018-12-31 15:37 #4 av: Arijon59

Ja. Okej. Jag får väl vänta då. En tarotläggning jag gjort säger att vi ska bli ihop i vår. Så jag får väl vänta tills dess. Tack detsamma.

Anmäl
2019-01-03 01:49 #5 av: mörkaögon

Din vetskap är inte det samma som hennes vetskap. Ni har olika tempo i livet och du bör fokusera på ditt "nu" och din tillvaro. Om det är meningen att ni ska ha en framtid tillsammans kommer hon ofelbart att dyka upp i ditt liv längre fram. Men din känsla kan även vara ett starkt önsketänkande från din sida, så försök ha lite urskiljning och stalka henne inte. Om hon inte svarar på din sms, så är det inte meningen att det ska bli något i nuläget. Vänd ditt fokus inåt, på saker som ger dig insikt, tillfredsställelse och frid för din egen del så länge. :)

Anmäl
2019-01-08 14:50 #6 av: P.O

Meditera och dagdrömma och föreställa dig hur du och hon träffas och träffar varandra. Saknar du henne så längta intensivt så kanske hon känner på avstånd vad du känner länge/ofta varje gång du saknar henne. Tänk på henne intensivt så kanske hon känner vad du tänker varje gång.

Anmäl
2019-01-08 14:52 #7 av: P.O

Tankekraft kan uppfyllas av universum.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.