Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 988 ggr
Lussan20
12/28/18, 8:28 AM

Orb?

Har en fråga som jag hoppas någon vill eller kan svara på?

Min dotter bor i ett eget hus på landet och där har friden alltid varit påtaglig, naturskönt och fridfullt.

På julaftonsmorgonen då de två barnen kollade på paketen under granen i sina tomtekläder så började ljuspunkter hoppa runt granen de var som plommon i storlek, de landade på barnens ryggar bla, på fotot såg det ut som vingar. Först tyckte de att det var roligt och spännande, men efter en stund tyckte alla det var lite olustigt. Det höll på ca 10 minuter och min dotter lyckades fånga några på foto.

Jag har aldrig sett något sådant, eller liknande så jag blev lite fundersam.

Har ni några tankar om varför just Julaftonsmorgon och runt barnen?

Mvh/WL🌺

Annons:
wildfire
12/28/18, 8:48 AM
#1

Julafton är en sån dag när alla samlas och så även våra nära och kära från andra sidan. Dom vill vara med oss i vår gemenskap så som jul, födelsedagar,helger med mera så det där tycker jag låter  vackert och hemtrevligt. Ni var alla samlade från när och fjärran .

Att dom befann sig runt barnen är inget konstigt tvärtom så är det alltid lika roligt för både oss fysiska och dom på andra sidan att delta när barnen leker vid granen och kollar sina julklappar.

Vilket härligt besök ni hade,helt fantastiskt fint ❤️

Lussan20
12/28/18, 9:10 AM
#2

Hejsan!

Detta året firade vi i familjen inte tillsammans , dottern åkte till min son som de bor närmast. Han blev ensam och mådde inte bra. deras pappa är död, så jag kände kanske var det han som visade glädje över att hon skulle åka till sin bror? Vi firade med de två andra barnen här i stan.

Jag är helt utan kunskap om sådant här och tror aldrig hon upplevt något heller? Men tanken på deras pappa blev stark så kanske jag intuitivt kände att det var han.

Efter att han dog så kom han ofta i mina drömmar, mycket levande och förklarande. Sista drömmen hade han en resväska med sig och tog adjö. Men jag tänkte aldrig på det så då.

Det är många år sedan, men kanske ville han hälsa på sina barnbarn? Hoppas han har det bra där han är och känner vår kärlek. Tack för ditt fina svar Wildfire! 🌺

P.O
1/9/19, 4:53 AM
#3

Ljuspunkter med vingar låter mer som älvor som lyser på annat sätt än Orber som inte kan lysa så starkt som en älva. 😲 Älvor mitt i julafton, dom håller sig inne när det är för kallt ute. Jag såg en annan älva i min lägenhet då samma kväll när jag hade en vän på besök och fick hans keps falla ner från stolen två gånger, istället för att ramla ner så faller det ner mot golvet och sen så såg vi älvan med trollsändevingar och kroppen beige och stirrade på mig så allvarligt när jag såg den. Det var under september förra året. 🧚‍♀🧚‍♂

P.O
1/16/19, 5:38 AM
#4

#2 Det som du beskriver ljuspunkter med vingar är ju älvor som landade på barnens ryggar som kan ta sig in hos människor och det finns video på det som ser ut som ljuspunkter kvällen och natten.

P.O
1/16/19, 5:39 AM
#5

🧚‍♀🧚‍♂

Lussan20
1/16/19, 7:18 AM
#6

Det var bara den stunden, varken före eller efter det. Ja fint besök var det nog ändå. Barnen tyckte det var märkligt, men lite läskigt också.

Mvh/WL🌺

Annons:
Tant Grön
1/16/19, 11:06 AM
#7

Vilken spännande upplevelse.

[Wijnja]
2/7/19, 7:01 PM
#8

Fått en massa orb det kan vara dam partiklar också

Upp till toppen
Annons: