Annons:
Etikettandlighet
Läst 1715 ggr
Ishav
2018-12-21 08:58

Extrem otur?

Är det någon här som är mer andlig av sig? Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. men jag är en person som har extremt mycket otur hela tiden och så har det alltid varit. När något börjar gå bra och så fort man får upp ett hopp och känner lycka så händer det något som gör att det förstörs. Är det någon som kan kan känna av någonting?

Annons:
Amandla
2018-12-21 10:52
#1

Är det en avläsning du vill ha så ska frågan läggas i Avläsningstråden (klicka på det underprickade ordet).


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ishav
2018-12-21 11:58
#2

#1 Förstod inte riktigt vad du menade, går inte att trycka på någonting.

Sabah
2018-12-21 14:43
#3

Använder du appen? Vissa funktioner finns inte där, lite dumt men så är det. Om du går in via webbläsaren kommer du att se att ordet "avläsningstråden" i Amandlas svar är underprickat, det är en länk😊 När jag är inne i appen finns det en figur i övre högra hörnet, om man klickar på den kan man välja att öppna sidan i webbläsaren. Med vänlig hälsning!


💖🧡💛💚💙💜

[Umpa]
2018-12-24 17:26
#4

#1 Jag tror inte det är en avläsning utan snarare oron över att ha extrem otur men jag kan ha fel men jag delar med mig lite tankar i alla fall till TS om det är ok 🙂

TS #0 Jag funderar lite över hur tänker du om dig själv, ser du ner på dig och förväntar dig att ha otur så kommer oturen till dig.

Mycket handlar om hur vi sänder energier till oss själva och till andra det handlar inte om otur eller tur utan hur vi förhåller oss till oss själva och vår omgivning.

Jag har en pessimist i min närhet en person som konstant ser olyckor och elände överallt men också en person som har det så bra så om bara hen visste och tog tillvara på allt bra som hen har i sin vardag men istället får hen saker att verka negativa när dom inte är.

Där börjar mycket och det gäller att se upp så man inte hamnar i en spiral som drar ner sig och lära sig att tänka bra om sig själv är ett stort steg som kan göra under men det kräver så klart att man är medveten om sig och sina egna negativa tankar om sig själv för att kunna göra förändring.

Försök se positivt på dig själv, se inte otur för ju mer du anammar ordet ju mer får det fäste i ditt liv och här ska du göra förändring i form av att ge dig själv positiva tankar så ska du se att sakta men säkert så kommer det positiva in i ditt liv 🙂

Upp till toppen
Annons: