Annons:
Etikettupplevelser
Läst 556 ggr
Voppe2
12/6/18, 6:54 AM

Iaktaggen

Hejsan det känns som att någon stirrar på mig när jag ska sova och när jag sover så jag vaknar hela tiden på natten. Det har varit så mycket länge nu. Men det kan ej vara min mamma eller syster som stirrar på mig för dom sover. Och en gång när inte för så länge sedan så sov jag i min säng lågnt in i väggen det kändes som att någon satte sig på min säng kant så att min säng åkte ner lite. Snälla snälla snälla snälla kan någon hjälpa mig snälla snälla snälla. Kännrr mig ej trygg i mitt eget sov rum.

Annons:
Amandla
12/6/18, 10:22 AM
#1

Det låter som att det kan vara din guide som är hos dig, och absolut inget att vara rädd för även om jag förstår att det är obehagligt med sånt man inte är van vid, jag har själv kämpat med rädslor runt det här även om de nu är borta sen länge. Har du sett Hjälptråden (klicka!)? Där finns många tips och råd om lite av varje som rör andlig utveckling.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tant Grön
12/6/18, 10:48 AM
#2

Var med om liknande för många år sedan när jag hade det jobbigt. Kände mig iakttagen och någon blåste mig i ansiktet två gånger. Detta hände ett par dagar i rad, blev inte rädd utan kände som om det var någon som ville väl.

Upp till toppen
Annons: