Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Frågor ang. sajten, funktioner m.m.

Ny medis på Övernaturligt!

2018-12-02 11:40 #0 av: Amandla

Välkommen Magi-cat som ny medis här på ÖN! Ett kärt återseende måste jag säga HjärtaKramas

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-12-02 11:41 #1 av: Magi-cat

Tack, Amandla! KramasHjärta Roligt att vara på den plats igen, där allting började. Men många erfarenheter rikare.

Jag hjälper till lite om det behövs. Blomma

Hjärta "No nation can be free if it oppresses other nations" (F. Engels)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2018-12-02 12:15 #2 av: VSK

Vad kul. Jättegrattis Tummen upp

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-12-02 17:56 #3 av: wildfire

HjärtaVarmt välkommen fina Katten och du har ju erfarenhet sen många år så det här blir ju alla tiders bra och jag hoppas du nappar på min dolda och kommer med för du behövs på alla platser kära du Hjärta

En person saknas just nu och hen känner vi som var med många  år men vet ni cirkeln är sluten trots allt och det kommer alltid att finnas en förhoppning om förenad gemenskap på forumen  för oss som vart med i många år och det ska vi aldrig ge upp tvärtom vi ska hålla ihop Hjärta

Anmäl
2018-12-02 18:06 #4 av: Ghosthunter

Välkommen katten!🙂

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2018-12-02 19:16 #5 av: Magi-cat

Tack ska ni ha, det var snällt! ⚘🦄🐈🐺

Hjärta "No nation can be free if it oppresses other nations" (F. Engels)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2018-12-03 02:48 #6 av: Tarotstollan

Kul! Lycka till Magi-cat!Blomma

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.