Annons:
Etikettandlighet
Läst 1142 ggr
mörkaögon
2018-11-21 21:45

Vad är det jag känner?

Tar tacksamt emot input från er som är mer utbildade och vana vid andlighet och mediala förmågor än vad jag själv är. 

Min andlighet och medialitet återuppväcktes för ett drygt år sedan p g a en händelse där döden kom väldigt nära inpå. Efter det har jag upplevt en rasande andlig utveckling och jag förstår långtifrån allt men tar emot det jag får med tillit och nyfikenhet. Har haft många andliga upplevelser långt tillbaka i tiden men en annan händelse fick mig att stänga alltihop. Men nu står alltså dörren på glänt här, kan man säga. :)

Ett återkommande fenomen som jag upplever är att jag känner en sorts "glödande klot" i mina händer. De är som små solgula bollar fyllda med värme och positiv energi. Jag känner dem rent fysiskt. Inte så att jag bränner mig, men jag känner verkligen att de ligger i mina händer. Jag kan numera även framkalla dem när jag vill. 

Dessa klot känns mycket helande och jag använder dem när jag upplever stress eller behöver jorda och hela mig. Jag kan även skicka energin från kloten till andra som behöver den.

Är det någon av er som känner igen detta eller kan förklara på något sätt? Finns det rent av något namn på fenomenet?

MVH

L

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Annons:
[NeferNefer]
2018-11-22 06:37
#1

Healing, som du redan nämner, är mitt svar. 🙂

P.O
2019-01-09 04:31
#2

Jag har aldrig haft någon klot i min hand som du, vad magiskt, vem är du!? Om man har minus i blodgrupp så skulle det komma från en utomjording i släkten långt bak i släktet och då är man medium, medial, m.m.

mörkaögon
2019-02-15 21:47
#3

#2 Jag har förvisso minus i min blodgrupp men utomjordingar tror jag inte på. Dock har jag, sedan jag skrev detta inlägg, lyckats med healing på familjemedlemmar ett antal ggr.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

P.O
2019-02-16 10:44
#4

Inkarnerade jordänglar i människoform om man tror på änglar. Änglar gör healing både andra sidan och på jorden. 👼

Upp till toppen
Annons: