Annons:
Etikettmedialitet
Läst 813 ggr
JeuneMadame
11/20/18, 4:37 PM

Hur utvecklar jag min mediala sida?

Hej!

Har känt i ungefär 1 år nu att jag börjar bli mer och mer medial. Vissa förmågor har jag haft sedan långt tillbaka, till och med sedan jag var liten. 

Till att börja med är jag HSP. Kan känna av stämningar, folks humör osv. Har själv lätt humörsvängningar också. Kan börja gråta av "minsta lilla".

Har också märkt att jag kan känna av graviditeter tidigt, både hos mig själv och andra. Personen har alltså inte berättat, men på något sätt har jag ändå fått en känsla av vad som ska komma. Det tycker jag är väldigt fint. Blev också själv gravid en gång. Kände av det nästan direkt när ägget blev befruktat. Sedan märkte jag hur min kropp började förändras, redan innan det skulle kunna gå att se på grav. test. Natten innan jag fick reda på att jag var det, drömde jag att jag och en vän båda väntade barn. Jag var förtvivlad och gjorde abort. Hon fick barnet och var lycklig. Någon vecka senare fick jag ett tidigt missfall. 

Drömmer också andra sanndrömmar ibland. I alla fall så verkliga och verklighetstrogna att jag börjar fundera på om det var en dröm eller faktiskt har hänt. Också blivit väckt ur en dröm av min farfars röst (som inte finns kvar i det jordliga livet). 

När jag är på vissa platser kan jag känna av energier. Till exempel vid hus med en historia, kyrkogårdar, skogar. I dessa situationer kan jag börja känna mig otrygg. Men omger mig då med ett ljus som skyddar mig.

Vad säger ni om detta? Visst har jag kommit en bit på vägen ändå? Hur ska jag gå vidare. Ska jag söka mig till någon mer utvecklad? Vill kunna lita på personen isåfall. Har vänner som är mediala/spirituella. Vågar jag jobba vidare själv?

Annons:
Amandla
11/20/18, 8:50 PM
#1

Ta en titt i Hjälptråden <- klicka! där finns en massa råd och tips.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
P.O
11/30/18, 10:58 PM
#2

Kanske är du ett medium!?

Upp till toppen
Annons: