Annons:
Etikettofftopic
Läst 728 ggr
Tant Grön
11/19/18, 2:20 PM

Bra med intuitionsövningar

Har sett att det är fler intuitionsövningar nu och jag tycker det är bra. Har märkt att min intuition blivit bättre dom senaste dagarna.
Någon mer som tycker ni blivit bättre?

Annons:
flocken
11/19/18, 3:27 PM
#1

det är alltid roligt med övningar. Här går det i perioder med hur det går. Har oftast lättast om jag är först med att svara. Men mkt hänger på hur jag mår

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[NeferNefer]
11/19/18, 3:30 PM
#2

Samma med mig som för flocken, faktiskt. Jag tycker alltid det är roligt med övningarna 😃

Tant Grön
11/19/18, 3:35 PM
#3

Men har ni märkt att ni blivit bättre av att öva mer? 🙂

wildfire
11/19/18, 4:19 PM
#4

#3 Njääh jag har hittills inte haft rätt på en endaste  en genom årens lopp så för mig går det bara bakåt 😓 så jag ger nog upp dom däringa nu 😎

Missmagi
11/19/18, 7:24 PM
#5

Jag har nog snarare märkt att jag får oftare rätt resultat på morgon och kväll då jag är trött. På dagarna överanalyserar jag lätt och då är det svårare att hitta en känsla kring vilket svar som är rätt. Det är väl det jag har märkt av nu när övningarna blivit fler. Jag kan inte säga att de går bättre nu än vad det gjorde förut tyvärr men har hittat ett sätt som fungerar oftare. Sen går de som sagt i perioder.

Tarotstollan
11/19/18, 9:09 PM
#6

Jag tycker att det går upp och ner men jag tror att jag prickar mer rätt om jag är bland de första som svarar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
11/19/18, 9:56 PM
#7

#6 Jag funkar nog mycket som du vad gäller övningarna. Tycker också att det är kul med fler övningar! 🙂Om det blivit lättare att pricka rätt med åren vete sjutton, min intuition funkar inte riktigt så, den tar inte så allvarligt på den här typen av övningar. Men avläsningar, tarot osv däremot där blir det bara bättre ju mer man övar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
wildfire
11/20/18, 4:55 AM
#8

#7 Säger som dig där,man tar inte allvarligt på dom och det är mer en lek. Ibland blir det rätt ibland inte och nån energi lägger jag inte ner bara klickar och så får man se 😃

Däremot är dom bra när man vill förlänga Insider med en månad 😎

Upp till toppen
Annons: