Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Off Topic

Bra med intuitionsövningar

2018-11-19 14:20 #0 av: Tant Grön

Har sett att det är fler intuitionsövningar nu och jag tycker det är bra. Har märkt att min intuition blivit bättre dom senaste dagarna.
Någon mer som tycker ni blivit bättre?

Anmäl
2018-11-19 15:27 #1 av: flocken

det är alltid roligt med övningar.
Här går det i perioder med hur det går.
Har oftast lättast om jag är först med att svara. Men mkt hänger på hur jag mår

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-11-19 15:30 #2 av: [NeferNefer]

Samma med mig som för flocken, faktiskt. Jag tycker alltid det är roligt med övningarna Skrattar

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-11-19 15:35 #3 av: Tant Grön

Men har ni märkt att ni blivit bättre av att öva mer? Glad

Anmäl
2018-11-19 16:19 #4 av: wildfire

#3 Njääh jag har hittills inte haft rätt på en endaste  en genom årens lopp så för mig går det bara bakåt Kämpar så jag ger nog upp dom däringa nu Cool

Anmäl
2018-11-19 19:24 #5 av: Missmagi

Jag har nog snarare märkt att jag får oftare rätt resultat på morgon och kväll då jag är trött. På dagarna överanalyserar jag lätt och då är det svårare att hitta en känsla kring vilket svar som är rätt. Det är väl det jag har märkt av nu när övningarna blivit fler. Jag kan inte säga att de går bättre nu än vad det gjorde förut tyvärr men har hittat ett sätt som fungerar oftare. Sen går de som sagt i perioder.

Anmäl
2018-11-19 21:09 #6 av: Tarotstollan

Jag tycker att det går upp och ner men jag tror att jag prickar mer rätt om jag är bland de första som svarar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-11-19 21:56 #7 av: Amandla

#6 Jag funkar nog mycket som du vad gäller övningarna. Tycker också att det är kul med fler övningar! GladOm det blivit lättare att pricka rätt med åren vete sjutton, min intuition funkar inte riktigt så, den tar inte så allvarligt på den här typen av övningar. Men avläsningar, tarot osv däremot där blir det bara bättre ju mer man övar.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.