Annons:
Etikettofftopic
Läst 440 ggr
[NeferNefer]
11/19/18, 9:27 AM

God morgontråd

God morgon! Vilken vacker morgon vi har! Solen skiner, ulliga moln på himlen. Ny vecka dessutom 👍

Annons:
Magi-cat
11/19/18, 9:33 AM
#1

Sol? ☀️

Då är vi tyvärr inte på samma planet för här snöar det! 😃


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
11/19/18, 9:34 AM
#2

Hahahaha, se där! Ja, men skicka över snön hit när du är klar med den. Det skulle vara kul att få lite här med.

Magi-cat
11/19/18, 9:43 AM
#3

Skickar gärna bums om jag får solen istället! 😃👍☀️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
11/19/18, 9:46 AM
#4

Okej, lite solsken på väg till dig ☀️

Magi-cat
11/19/18, 9:49 AM
#5

🥵


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Amandla
11/19/18, 11:29 AM
#6

Morrn! Här är det varken sol eller snö, men det är nog risk för det senare. Idag ska jag bada en liten pudel, det finns ju ett antal såna i familjen så jag har att göra. Har en tvättmaskin igång, och ska strax hänga upp ett nytt duschdraperi som jag köpte igår av en kompis. Second hand är bra på så många olika sätt 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
wildfire
11/21/18, 2:54 AM
#7

God morgon 🙂

Dagens första kaffe intages och nu är det den bästa tiden på dygnet,lugnt och tyst och man får ha tiden för sig själv och om några timmar bär det av till Uppsala och shoppa lite.Julen börjar närma sig  så jag passar på att få allt undanstökat i god tid.

Önskar er en fin dag när ni vaknar 🙂

flocken
11/21/18, 6:19 AM
#8

Godmorgon Iordning gjord o redo för dagen. Fortsätta upptäcka nya vägar idag. Alltid lika roligt. Väntar på att kylan ska komma. Så blött o geggigt ute

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[NeferNefer]
11/21/18, 6:34 AM
#9

God morgon! Snart är kaffet klart 🙂Jag försöker vakna till för jag har ett möte nu på morgonen. Resten av dagen kommer förhoppningsvis att bli lugn.

Amandla
11/21/18, 10:15 AM
#10

God morgon. Det har snöat under natten, visst är det vackert och ljust men pudlarna får stora snöbollar på benen och fryser, så jag är inte helt förtjust.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: