Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Info från admin

Tävling?

2018-11-19 08:17 #0 av: [NeferNefer]

Hej, alla glada medlemmar. Jag är så stolt och lycklig över att notera den ökade aktiviteten här. Tack till er alla Blomma

Jag tänkte höra om ni har intresse för en liten tävling? Det var ett tag sen. Vad för sorts tävling skulle ni vilja ha? Och vad vill ni ha för pris? En bok, en kortdragning, annat? Skriv i tråden Tummen upp

Förslag på tävlingsuppgifter: Skriva en kort övernaturlig novell eller dikt. Fjärrse ett dolt föremål. Gissa vem jag tänker på. Ni får gärna komma med egna förslag.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-11-19 09:34 #1 av: Magi-cat

Det vore trevligt med en tävling. Jag har inga ytterligare förslag. Glad

Hjärta "No nation can be free if it oppresses other nations" (F. Engels)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2018-11-19 09:35 #2 av: [NeferNefer]

BlommaKul att intresse finns! Då får vi se om fler hakar på eller har förslag på pris (förutom förstås den enorma äran att vinna en tävling här på ÖN!) eller tävlingsuppgift.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-11-20 03:25 #3 av: Tarotstollan

Alltid kul med tävlingar! Priset är inte viktigt för mig utan att vi är några som tycker det är kul att dela något roligt med varandra.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-11-23 19:36 #4 av: [NeferNefer]

Jag puttar upp den här tråden för att kolla om fler är intresserade av en tävling Tummen upp

Anmäl
2018-11-24 23:06 #5 av: mörkaögon

En lottdragning vore spännande. 😊

Anmäl
2018-11-25 08:29 #6 av: flocken

Absolut. Bara man har i tanke att alla är olika i det övernaturliga. Vissa nybörjare o vissa mer erfarna

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-11-25 08:37 #7 av: Wonnalesan

Jag gillar tävlingar! Men har inget förslag. Även annat som tex-vilken blomma är du- djur- .Liknande som ni här har kläm på! Mvh/WLBlomma

Anmäl
2018-11-25 08:49 #8 av: [NeferNefer]

Ja, såna där tester är roliga! De är förstås bara på skoj men det är ändå skoj att göra dem och se vilken blomma eller vilket djur en är Skrattar

Anmäl
2018-11-25 08:51 #9 av: Loris M

Kul med tävlingar! Glad

Jag tycker att det är roligt med övningar där man försöker fjärrse ett dolt föremål. Kortdragning som pris är min favorit.

Tycker att dina förslag på uppgifter är bra. Ett annat förslag är att de tävlande skriver sin mest minnesvärda övernaturliga upplevelse och sedan får medlemmar rösta fram den de tyckte mest om. 

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2018-11-25 08:53 #10 av: [NeferNefer]

Hahaha, dina båda förslag är så bra att jag blir sugen på att använda båda Skrattar

Då har jag fått in några svar och ska fundera vidare.

Ni får förstås gärna fortsätta svara i tråden BlommaVill ni tävla, vad för tävlingsuppgift vill ni ha och vilket pris ska vi ha i tävlingen?

Anmäl
2018-11-25 11:31 #11 av: majlar

Jag är med.🌹

Anmäl
2018-11-25 16:11 #12 av: Missmagi

Kul idé! Här är en till som är med :)

Anmäl
2018-11-28 19:30 #13 av: Fillifjonkan60

Låter spännande. Jag måste bara komma ihåg att gå in på Ifokus lite oftare, så jag kan vara med.

Anmäl
2018-11-29 11:18 #14 av: Indiania

Jag är gärna med Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.