Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 538 ggr
flocken
11/18/18, 7:57 AM

Ringande mobiler

Se om ni har något svar på detta. Igår var vi på kalas hos min svåger. Tillslut var det bara jag, min man, hans bror och en av mina bästa vänner kvar C. Eller C är som en familjemedlem. Vi satt i soffan. Våra mobiler på bordet. De var inte rörda då vi pratade o lyssnade på musik. Då ringde min mans mob. Vår första tanke var att det hänt något med barnen som sov hos farmor. På displayen stod vår väninnas namn C Han visade oss och vi tittade på varandra. Hennes mob låg på bordet. Han svarade o var ingen där. Nåja, vi fortsatte kvällen och efter en tag ringde hans mob igen. Stod likadant igen C ringer. Visade oss igen. Fortfarande låg alla mob på bordet. Även denna gång tyst när han svarade. C gick in i sin uppringda lista för att se om samtalen var reggade. Icke. Bara att hon ringt mig. Detta är min svågers första födelsedag utan att hans far är vid livet. Vi tror det var han. Eller har ni någonmer naturlig förklaring?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
wildfire
11/18/18, 8:12 AM
#1

Det tror jag också för dom vill så gärna vara med och framför allt visa oss att dom fortfarande finns omkring oss. Vilken härlig upplevelse för er,fantastiskt fin ❤️

flocken
11/18/18, 8:14 AM
#2

Ja det var något vi pratade om en stund. Här varit med om mkt men inte detta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

_Fisken
11/18/18, 8:19 AM
#3

Nån vill säkerligen göra sig hörd.
När vår mamma dog så samlades vi syskon hos en av mina systrar. När vi satt vid bordet och pratade såg min syster att hennes batteridrivna väggklocka hade stannat för nån minut sedan. Hon sade att "den där klockan har aldrig någonsin stannat men nu är nog mamma här och hälsar på". 
Hon tog ur och stoppade i batteriet igen så gick den.

Amandla
11/18/18, 9:06 AM
#4

Vilka fina upplevelser ni har, flocken och Fisken!🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
P.O
11/18/18, 11:54 AM
#5

Jag har en katt 10 år. När jag stod och diskade på en måndagkväll så stirrade min stora katt på något /någon och jag kollade ut i hallen och förstod att det är någon och undrade "vem är det? " och fortsatte diska och nästa dag ringde mamma och berättar att pappa dog söndagkväll. Skillda sedan jag var 3-åring. Han var omgift. Senare på hösten när jag vaknade på natten och vänta på att somna så kände jag något som är här och tog fram mobilen och ta kort med blixten och där var pappas ansikte på väggen.

Upp till toppen
Annons: