Annons:
Etikettofftopic
Läst 392 ggr
[NeferNefer]
11/13/18, 7:56 AM

Positiva tråden

Jag såg en "Positiva tråden" på Livskvalitet och blev så inspirerad att sprida de goda vibbarna vidare!

Idag är jag glad för att jag har tak över huvudet, mat på bordet och massor av underbara människor som älskar mig och vill mig väl Hjärta

Vad har ni för något positivt som gör er glada idag? Sprid glädjen ☀️

Annons:
Lussan20
11/13/18, 8:00 AM
#1

Varje dag har ett guldkorn. Att man kan sprida glädje där det just nu är mörkt. Vänner som kämpar med förluster . Att barnen har det skapligt.

Kanske blir det en solglimt idag också. Mvh/Wl🌺❤️

[NeferNefer]
11/13/18, 8:18 AM
#2

❤️

Amandla
11/13/18, 11:02 AM
#3

Jag är så tacksam att jag bor här! I Sverige, i ett vackert landskap, i ett hus med lantligt läge som läker hela mitt jag ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
wildfire
11/13/18, 4:41 PM
#4

Jag är tacksam för allt både med och motgång för allt ger erfarenhet ,jag är tacksam för varje dag med mina nära och kära och alla mina underbara vänner som finns omkring mig.Dom är helt fantastiska allihop 🌺❤️🌺

Jag är tacksam för att jag kan se och sätta mig in i andras olika livsöden även om jag också kan känna varför är jag tacksam och glad när andra har det svårt det kan kännas orättvist med tanke på krig,våld,fattigdom med mera men jag känner en oerhörd tacksamhet och med den gör jag mitt absolut bästa för att kunna stötta andra så gott jag förmår och jag är tacksam för att allt jag kan göra är mitt bästa  och det gör jag.

Jag är också tacksam för alla möten på i fokus,alla som jag mött genom årens lopp sen jag kom med första gången för drygt tio år sedan även om vi inte alltid hållit med varandra i allt i olika diskussioner så har jag fått ut mycket bra men också mött tråkigheter men även dom är jag tacksam för eftersom allt ger nya erfarenheter och dom ska vi alltid känna tacksamhet för eftersom det finns lärdomar i precis allt.

Jag är också tacksam för att jag är en positiv glad person samtidigt som jag kan känna sorg,ilska och den ventilen är så viktig för oss alla och att kunna känna allt det där gör oss friska och sunda som individer så det är nåt jag känner tacksamhet för att kunna vara i alla situationer och känslor när dom behövs.

Positiva tråden, en jättebra id'e Nefer 👍 och tänker vi efter så har vi så oerhört mycket att vara både tacksamma för och positiva till för tänk så bra vi har det om vi kikar efter och gör vi det finns så mycket mer positivt än negativt och bara det är något att känna en enorm tacksamhet till  ❤️

Livet är fantastiskt 😎

[NeferNefer]
11/15/18, 11:13 AM
#5

Jag är så glad och tacksam för att jag träffade en gammal vän på min morgonpromenad. Vilken fantastisk överraskning och vilket glatt återseende ☀️

mörkaögon
11/15/18, 6:22 PM
#6

Jag är glad för att jag har det så väldigt bra numera! 

Och sen är jag glad över mitt hantverk. Fick idag ett samtal från en som tagit del av det jag gör. Ett mycket positivt samtal med tack från en glad och nöjd person.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Annons:
Upp till toppen
Annons: