Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 318 ggr
flocken
2018-11-13 05:18

Intuitionsövning 13 nov

Eftersom vi är på övernaturligt ska ni nu få en så fråga. I fredags efter svärfars begravning , lagade jag mat hos svärmor. När jag stod mitt i köket hände något. Jag är säker på att svärfar skulle göra sig hörd. Han som alltid klankade ner på oss som " såg spöken" som han uttryckte det. Vad hände?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-11-13 05:20
#1

En mindre gaffel som. Låg mitt på bänken flög ner på golvet 1,5 m bort. Ingen stod i närheten . Var bara jag i köket o jag stod längre bort

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[NeferNefer]
2018-11-13 06:13
#2

Gaffeln flög ut 🙂

flocken
2018-11-13 06:17
#3

Helt rätt nefer

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[NeferNefer]
2018-11-13 06:19
#4

Låter som ett klassiskt "hej, jag är här" 😃

flocken
2018-11-13 06:26
#5

Ja eller hur. O framförallt från någon som inte trodde på sånt. Gubbar 😄

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2018-11-13 06:30
#6

Gaffeln.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Sparven88
2018-11-13 06:58
#7

Alltså.. jag kan ändå inte låta bli att bli rädd för mig själv. Utan att se svaren, kunde jag se en liten gaffel åka i golvet under tiden jag läste frågan. Döm öm min förvåning när jag såg att det fanns med som svarsalternativ. Och då det dessutom var rätt.. Skumt det här ändå

Upp till toppen
Annons: