Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övrigt

Få min Tvillingsjäl att få va med mej fysiskt

2018-11-12 13:42 #0 av: Arijon59

Hej! Innan har jag gjort ett inlägg om en tjej som jag känt sen jag var 10 år.

Jag och denna tjej har haft själslig kontakt i nån månad nu och vi pratar telepatiskt flera gånger per vecka. Vi har även  älskat med varandra själsligt och träffats i våra drömmar.

Nu ska jag berätta vår historia mer detaljerat.

När jag såg henne första gången så kändes det som om jag inte ville något annat än att vara med henne hela tiden. Redan då bara som 9\10 år gammal så kände jag en intill elektrisk dragning till henne. Jag och denna tjej blev bra vänner och till slut visade jag mina känslor. Jag mins när jag gav henne ett kärleksbrev. I brevet hade jag skrivit att jag gillar henne och frågade om hon ville va ihop med mej. När hon började läsa det blev hon helt yr och svimmade nästan. Bara drygt en minut efter hon blivit yr så blev jag också yr och va på väg att spy men det släppte innan jag spydde. Jag hade gått in i klassrummet på skolan vi gick på innan rasten va slut. Några minuter innan rasten va slut gick hon in till mej. (Våra skolbänkar va mitt emot varandra då) Hon tittade på mej en lång stund och vi tittade sen djupt in i varandras ögon och vi tyckte det va väldigt mysigt och det  kändes naturligt och fint. Hon skrev sen en lapp som hon gav mej där det stod ja. Jag ville pussas och kramas typ hela tiden och hon kände sej kvävd av hur jag klängde på henne. Vi va ihop i nån månad och sen ville hon inte mer och vi blev bästa vänner istället. Men jag ville va ihop med henne. 

Jag slutade på den skolan och mådde superdåligt på den nya skolan. Jag vågade inte kontakta henne på över 4\5 år. För jag ville inte hon skulle få problem (denna tjej bor i familjehem precis som jag)

Jag har haft många visioner och drömmar om henne sen den första drömmen.

I december 2016 så började vi prata på messenger och blev ihop på julafton vid 12:00. Vi pratade massor och upptäckte båda två att vi hade haft\har väldigt lika liv och ville ha lika liv. Hon ville hålla vårt förhållande hemligt för familjehemmet hon bor i, men jag ville hon skulle berätta för att inte få problem om dom kom på oss. Vi pratade mer och mer och dagarna gick. En dag hade jag fått henne att berätta om oss. Då skrev hon till mej och sa att hon inte fick va med mej och gjorde slut. Jag har försökt allt för att få henne igen, men hon får inte och vi har inte haft någon "fysisk" kontakt sedan början\mitten på 2017. Jag har stött på henne många gånger sen dess och nu har jag hennes nummer som jag fick av en gemensam kompis vi har. Vi har känt av varann själsligt under denna tid och som jag sa innan så älskar vi själsligt nästan varje dag i veckan. Vi pratar telepatiskt mycket ofta. Jag sms:ar till henne då och då men hon svarar inte där för hon får inte det för sitt familjehem. (Dom vet inte om vår telepatiska kontakt) Hon har sagt till mej att hon vill ha mej men att det inte går just nu och att hon mår dåligt utan mej. Vi båda gör allt för att kunna känna av varann så mycket det går.

(Jag vill gärna visa en blid på oss men är rädd att hennes familjehem hittar den och då får hon nog problem)

Vi känner av varann just nu när jag skriver faktiskt.

Vi älskar varandra ovillkorligt och vill verkligen vara med varandra. 

Så nu är min fråga (för hennes och vår kärleks skull) Hur kan vi få träffas och vara med varann även fysiskt??????

. Jag kan säga att jag är säker på att vi är Tvillingsjälar för vi har alla och fler kännetecken som tvillingsjälar har. Är öppen för alla hjälpande svar. Tack på för hand!!

Anmäl
2018-11-12 14:10 #1 av: Maria

Vad jag förstår så är du 18 år och hon 17 år men jag förstår inte riktigt varför hennes familjehem skulle hindra er att träffas?

/Maria

Anmäl
2018-11-12 15:23 #2 av: Arijon59

Nä. Jag fattar ärligt inte det heller. Förr hade jag väldigt stora aggressionsproblem när vi gick i samma klass och blev arg ofta. Men det störde aldrig tjejen. Tvärtom, det var hon som brukade få mej att bli lugn igen. En gång var jag på väg att skada henne men jag kunde inte och hon förlät mej direkt efter att jag lugnat mej och vi kramades då. Det var förflutna situationer  som gjorde mej arg då. Men hennes närvaro gjorde mej alltid och gör mej lugn. Men jag tror det är pga det som dom inte vill jag ska va med henne.

Anmäl
2018-11-12 15:43 #3 av: Maria

#2 Vet de om detta alltså?
Nu får väl helt enkelt vänta ut varandra

/Maria

Anmäl
2018-11-12 15:48 #4 av: Arijon59

Ja. De vet inte så mycket men familjehemsmamman jobbade på den skolan vi gick på. Vi kan vänta ut varandra men efter som att vi båda är mycket mediala och inte har förmågan att stänga sinnet så blir det ytterst svårt att kunna hålla kontakt bara mentalt. Vi behöver träffas för vi kan inte hålla kontakt mentalt så länge. Om det ska väntas ut så är det i lite mer än ett helt år dit. För dom låter nog inte det va för än hon är 18 år. Vi har inte ork till det.

Anmäl
2018-11-12 16:04 #5 av: Aleya

Du har skrivit om en liknande situation tidigare.

Och det är nog bara snällt vänta om ni nu är "menade för varandra".
Menar varför skapa onödiga problem för henne eventuellt bara för att du inte orkar vänta?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2018-11-12 16:07 #6 av: Arijon59

Det är inte bara jag som inte orkar vänta hon är också otålig. Jag skrev detta för hennes skull. Vi känner varandra väldigt väl och jag vet att hon tycker det är jobbigt. Jag vill inte hon ska ha det jobbigt

Anmäl
2018-11-13 05:27 #7 av: Aleya

#6 kan jag förstå. Men ibland måste tålamodet finnas över känslorna man har för en annan.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2018-11-13 09:00 #8 av: Arijon59

Ja okej. Jag får väl försöka ha tålamod. Jag får säga till henne att vi får vänta ut det och att vi får kämpa.  Jag  säger också att hon får försöka visa och förklara för familjehemmet  hur vi känner för varann. Hon har det svårt av andra problem också så det här är svårt för henne. Tack för allas hjälp.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.