Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Off Topic

Trevlig helg

2018-11-09 11:00 #0 av: NeferNefer

Jag önskar alla en härlig fredag och en avkopplande, underbar helg! Ska ni göra något speciellt eller bara vila ut? Blomma

Jag ska träffa mina systrar och fokusera på ljus, godhet och kärlek tillsammans med dem. 

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-11-09 12:08 #1 av: Amandla

Jag ska strax bada en liten pudel, sen ska jag åka och handla. Blir nog en eller två pudlar till som åker i badet under helgen, i övrigt har jag just inga planer.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-11-09 12:09 #2 av: Tant Grön

Laga god mat och vila, kanske städa lite.

Anmäl
2018-11-09 16:07 #3 av: wildfire

Mumsar just nu på sushi och i helgen blir det besöka vänner i Uppsala.

Trevlig Helg Blomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.