Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 1114 ggr
Huygens
11/6/18, 1:42 PM

Vägbanan släppte, fastnade i däcken

Vägbanan på väg 66 mellan Ludvika och Smedjebacken fastnade i bilarnas däck, som blev helt förstörda. Det var vägbanans asfalt som släppte. Konstigt nog har vägbana fungerat bra i flera månader sedan den lades, men i helgen 2018-11-04 kletade vägbanan igen däckens mönster.

Den svarta sörjan förenade sej sedan med däcken och går inte att ta bort. Ställer man däcken på ett verkstadsgolv, fastnar däcken i plastfärgen på golvet.

Igår inspekterade Trafikverket vägbanan, som då återgått till att vara normal. Endast vissa gropar och ojämheter i vägbelägningen vittnar om vad som hände under helgen.

SVT om Trafikverket
SVT visar igenkletade halvsmälta däck

Lägg märke till att väg 66 har det dubblerade Illuminatinumret i frimurarnas högsta grad, nr 33.

Annons:
[NeferNefer]
11/6/18, 1:50 PM
#1

Det beror på vilken av frimurarordnarna du menar. Inte alla har 33 grader.

JohannaEkroth
11/6/18, 2:05 PM
#2

Man hade saltat den för fösta gången…

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Huygens
11/6/18, 2:11 PM
#3

#1 Ja, jag vet, det finns även en dold rank där nr 77 är högsta graden inom Illuminati Frimurarna, samma nummer som flygplanet som påstods krascha in i Pentagon.

Sifforna 33 och 13 är väldigt viktiga nummer för dessa ritualister och även kombinationer såsom 26 och 66 är viktiga. Ytterliggare viktiga nummer är 1947/47 och 911 (falskflaggan och nödnumret i USA).

Frågan är dock varför vägbana skadade däcken, för att sedan återgå till det normala på måndagen?

#2 Salt har mej veterligen inte skadat däck eller vägbana förut. Salt är kemiskt sett neutralt mot asfalt.

Det finns anledning att tro att hemliga energivapen används av myndigheterna (t ex kalifornienbränderna och skogsbränderna i Sverige), men det kan även vara fenomen skapade av ickefysiska varelser som kan komma och gå in i våran värld.

wildfire
11/7/18, 5:35 PM
#4

Bästa Huygens 🙂

Det här är en sträcka jag åker ganska så ofta och det har inte vart några problem men så åkte vi och det kom en massa klet på däcken på min väns bil men att det skulle vara konspiratoriskt är så långsökt som det bara kan bli.

Kör du  bil själv så vet du att det kan uppstå skador  med mera på vägbanan så snälla gör inte det här till nåt det inte är.

Det är varken konspiratoriskt eller nåt annat konstigt bara en vägbana som råkat ut för knas och elände 🙂

Huygens
11/18/18, 4:31 PM
#5

Så var det dags igen.

Mellan lördag och söndag förvandlades vägbanan på riksväg 66, åter till en kletig sörja som inte gick att få bort. Massvis med bildäck förstördes då den kletiga massan täppte igen mönstren och sedan hastigt stelnade. Trafikverket har tidigare sagt att någon ersättning kommer inte ges till bilisterna. (varför?)

Det inträffade åter på just en helg då det är svårare att få extrapersonal till platsen.

Trafikverket saknar förklaring till vad det är som sker.

Denna gång var dock en entreprenör mer förberedd och då det ansågs att det rörde sej om ett "klisterlager" på vägbanan, skickades en specialmaskin som vanligen mycket lätt blästrar bort sådant ytterlager på asfaltsvägar.

Så inte denna gången.

Efter drift i bara 200 m var den specialkonstruerade maskinen obrukbar av den kletiga vägbeläggningen. Förklaring saknas. SVT

Orsaken till vägkletet är okänd och ingen vet vad det rör sej om för okänd substans som kan ligga vilande i veckor eller månader (år?) för att sedan under den kalla årstiden plötsligt förvandlas till ett extremt vidhäftande och mycket klistrigt material som därefter är omöjligt att få bort från däckan.

Den officiella förklaringen är att den klistriga vägmassan täppte igen högtrycksmunstyckena på vägmaskinen. Hur är det alls möjligt att vägbanan kan klistra igen blästermunstycken som normalt sett skär genom betong? Munstyckena blåser ut små specialgjorda mycket hårda stålkulor i hög hastighet. Hur kan vägbanan täppa igen sådana munstycken efter bara 200 m drift när utblåset går ut från munstycket och ner i vägbanan?

Skär genom betong.

Normalt sett.

Något är svårt fel i hela historien.

Och nej…

Det är inte vägsaltet.

Det tror jag inte på ett ögonblick, för då skulle det ske över hela Sverige varje vinter. Dessutom saltades vägen vid förra tillfället på torsdagen 2018-11-01 och vägkletet uppstod först på söndagen, tre dagar senare efter rejält med höstregn som troligen spolat bort torsdagens vägsalt.

#4 Och varför lägga något slags förbud i bästa "1984"-stil på att ifrågasätta den officiella bristen på förklaring? Det är som om "1984" newspeak tillämpas, där vissa ord och uttryck ej är tillåtna.

Varför saknas det förklaring till igenkletningen och förstörelsen av däcken? Varför berättar inte media och Trafikverket vilka undersökningar som gjorts? Vad vet myndigheterna om den kemiska sammansättningen på vägkletet? Hur kan det härda så fort? Vilka övriga iakttagelser har gjorts längs vägen?

Finns det spår av underliga varelser eller lämningar av oklar art?

Ljusfenomen längs vägen?

Varför känns det som om hela historien mörkas?

Ghosthunter
11/18/18, 10:12 PM
#6

Det blir så med vägen när de inte har kört med en vält. Det är förklaringen till det hela.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Magi-cat
11/19/18, 9:43 AM
#7

#6 Bra förklaring!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Huygens
11/19/18, 9:47 AM
#8

#7 Bra förklaring på vaddå?

Magi-cat
11/19/18, 9:49 AM
#9

#8 Vad är det som är oklart? GH skriver att de inte kört med en vält.

En högst prosaisk förklaring, men det låter rimligt.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Huygens
11/19/18, 10:05 AM
#10

#9 Jag förstår inte. Du får gärna förklara.

Menar du att om entreprenören inte kört med vält på den nya vägbanan flera kilometer, upptäcks det först 3 måndaer senare pga att vägbanan upplöses kemiskt och går i kemisk förening med bildäcken?

Jag har aldrig hört talas om ett sådan förlopp.

Hur kommer det sej att vägbanan nästa dag kemiskt stabiliseras, därefter upplöses igen veckan efter och sedan stabiliseras kemiskt på nytt?

För övrigt har Trafikverket inte kommit med något sådant påstående, vilket är hysteriskt lätt att upptäcka med en gång om asfalten ej jämnats ut med vält. Det syns med blotta ögat. Du får dessutom svårt att köra fortare än 30 km/h på sådan vägbana och detta är en riksväg så folk måste i 3 månaders tid ha kunnat köra 70 km/h.

Så bra förklaring på vad?

Förklara pedagogiskt och använd gärna bilder då du verkar veta något av intresse.

Magi-cat
11/19/18, 10:30 AM
#11

#10 Förklara pedagogiskt och använd gärna bilder då du verkar veta något av intresse.

😴

Alltså: Din expertis om olika vägbanors beskaffenhet och uppträdande under skilda förhållanden och över tid är säkert vida överstigande min. 
Icke desto mindre låter en enkel förklaring vida mer sannolik än den du presenterar.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Gronstedt
11/19/18, 12:57 PM
#12

Ett fenomen man hittar tiotals artiklar om med en enkel nätsökning är knappast "mörkat". 

Den enklaste förklaringen torde vara att asfaltblandningen är fel framställd och därför inte har normala egenskaper vid alla temperaturer och all slags kemikaliepåverkan. Nu vet jag inte exakt vilka ingredienser som är aktuella, men om olämpliga emulgeringsmedel eller olämplig läggningstemperatur använts är det inte orimligt att asfalten blöder under oväntade omständigheter. 

Eller så är det så som skrivs ovan, att ytskiktets grus inte vältats ned korrekt.

Huygens
11/19/18, 1:36 PM
#13

#12 Vad har ytskiktets grus med saken att göra?

Det är inte ytskiktets grus (som vanligen pressas ner i asfalten efter 5 dagar) som gått i kemisk förening med bildäcken. Grus går att peta bort.

Den svarta kletiga massan som gått i förening med bildäcken, kallar du det "grus"?

Och orsaken är mörkad. Du hittar nästan bara samma papegojade artikel i alla tidningar på nätet efter att bilister klagat högljudt på att deras däck förstörts.

Annons:
Magi-cat
11/19/18, 1:52 PM
#14

Inget nytt problem med lossnande asfalt i alla fall.😎 Redan 2013…

"Under vintern tar vägar med  så kallad tyst asfalt så mycket stryk att beläggningen kan lossa från vägbanan. På flera teststräckor har beläggningen släppt, vilket är både trafikfarligt och dyrt."

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=5454991

Nu vet jag inte om det rörde sig om "tyst" asfalt i det i tråden beskrivna fallet, men det kan röra sig om en felblandning eller liknande. Eller att man glömde välta.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Huygens
11/19/18, 2:04 PM
#15

Att vägbanan släpper har hänt ända sedan asfaltens uppfinning, men inte att asfalten under kall årstid alternerar mellan att förbindas i kemisk förening med bildäck i en kletig massa, för att nästa dag var stelnad, hård som sten. Och sedan en vecka senare upprepa samma mönster. Ena dagen är vägbanan en kletig massa som går i kemisk förening med bildäck, nästa dag har den svarta smeten återtagit fast form och lossnar inte från vägen.

Dessutom ett så okänt fenomen att entreprenören fick sin fina specialmaskin förstörd efter bara 200 m bruk. Minns också att asfalten las på i sommar och haft ordentligt med tid att under den varma årstiden uppvisa sitt beteende, men har ej gjort så. Det är först i november som kletfenomenet uppstått på bildäck.

En mycket enklare förklaring är att det rör sej om svart ektoplasma som temporärt materialiserat sej i vår verklighet. Ämnet har observerats i gruvor och det finns historier om att massan är självmedveten om den placeras i en större försluten behållare av t ex robust glas. Kanske framkallat av ett ickefysiskt djur?

Det vore intressant om någon kunde bevaka riksväg 66 nattetid med kamera.

Magi-cat
11/19/18, 2:31 PM
#16

#15 En mycket enklare förklaring är att det rör sej om svart ektoplasma som temporärt materialiserat sej i vår verklighet./…/ Kanske framkallat av ett ickefysiskt djur?

Enklare?? 😮

Dessutom ett så okänt fenomen att entreprenören fick sin fina specialmaskin förstörd efter bara 200 m bruk.

Den kanske inte var rätt dimensionerad för den sysslan? Har du frågat entreprenören?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

annia1
11/19/18, 2:37 PM
#17

Det är inte vanlig asfalt dom lagt på. Dom har lagt på ett bindemedel/klister och sen grus. Gruset är sen tänkt att köras ner av bilister.

På trafikverkets facebook sida så finns det en som säger att denna metod är till för lågtrafikerade vägar/byvägar där hastigheten är 30-40 km. Och enligt han är den metod dom använt inte ce märkt som produktionsmetod för större vägar.

Likaså säger trafikverket att denna metod är godkänd enligt regelverket för att laga hål och sprickor. Nu vet jag inte om dom bara sagt fel eller så har dom gjort fel. För är denna metod enbart tillåten för laga hål och sprickor så är det en dundertabbe.

Det var liknande problem i norra dalarna i somras. Där gjorde sen trafikverket om vägen med riktigt asfalt för ett par månader sen. 

Hade dom lagt på denna beläggning på riksväg 66 i somras så hade den sannolikt tidigare betett sig likadant som det i norra dalarna.

Så det är inga konspirationer utan trafikverket har klantat sig.

När det gäller blästringsmaskinen. Så är det en maskin som ska ta bort de vita kant/mitt märkena som är på vägarna. Så den är inte byggd för att ta bort annan beläggning. Så att den packade ihop är inte konstigt. Och dom skrev ju själva att det var en satsning som inte gick hem. Hade de använt en annan sorts maskin så hade det fixat sig.

.

Gronstedt
11/19/18, 2:43 PM
#18

#16: Den där svarta ektoplasman som manifesterar sig i gruvor är ett slags asfalt, faktiskt, så det är inte utan att Huygens är inne på något där. Den kallas bergbeck men är inte framkallad av ickefysiska djur, utan av fysiska djur och växter, låt vara döda sedan väldigt länge.

För övrigt, Huygens, nej, jag kallar inte den svarta, kletiga massan för grus, jag kallar den svarta kletiga massan som kommer i dagen för att gruset inte vältats ned korrekt för "svart, kletig massa".

Att blästermunstycken sätter igen är inte på något sätt okänt för vetenskapen - de kan till och med sätta igen spontant, utan närvaro av svart, kletig massa. Däremot finns det mig veterligt inget vetenskapligt påvisat samband mellan utrustningspris och erforderligt munstyckstryck för att avlägsna igensättningar. 

Att en massa som uppvisar problem vid låg temperatur, väta och saltkontakt inte uppvisar detta problem vid värme, torka och frånvaro av salt är inte nödvändigtvis övernaturligt.

Huygens
11/19/18, 3:22 PM
#19

#17 Den länken var intressant. En cm beläggning på däcken.

wildfire
11/19/18, 5:33 PM
#20

#15 Nu virrar du runt lite och vet du vad ektoplasma är för något ?

En mycket enklare förklaring är att det rör sej om svart ektoplasma som temporärt materialiserat sej i vår verklighet. Ämnet har observerats i gruvor och det finns historier om att massan är självmedveten om den placeras i en större försluten behållare av t ex robust glas. Kanske framkallat av ett ickefysiskt djur?

Ektoplasma är en substans som jag jobbat med i många år och det finns ingen som helst anledning för varken utomjordiska individer eller andevärlden att använda den i en gata tvärtom ektoplasman  används av andevärlden för att ge oss fysiska bevis för andra sidans existens ingenting annat.

Du nämner svart ektoplasma och det är så enkelt att den kommer i alla färger,grått, vitt, svart och lägg därtill hela färgskalan så har du en andemanifestation  men aldrig aldrig lägger varken utomjordisk eller andevärlden ner sin tid på sånt som en vägbana.

I morgon kommer jag att åka sträckan förutsatt att den inte är avstängd av aliens 👻 vi får väl se men dra inte in ektoplasman en helig substans som andevärlden och dom utomjordiska använder sig av för att ge bevis till oss fysiska på sin existens.

Det du gör nu är svartmålar existenser i Universum som bovar i dramat massan är självmedveten om den placeras i en större försluten behållare av t ex robust glas. 

Ja massan är medveten men en sak du inte kan göra med den är att stänga in den i en större   försluten behållare av t ex robust glas den makten har varken du eller jag men den makten har andevärlden och våra utomjordiska vänner.

Annons:
Ghosthunter
11/19/18, 6:04 PM
#21

#10 På mindre vägar är det inte ovanligt att de inte kör med vält. Jag har själv kört på såna vägar och blivit irriterad av asfaltsfläckar på bilen. På TV-nyheterna förklarade vägverket att de inte hade kört med vält på aktuella vägsträckan. Jag är troende och öppen för mycket, men att påstå att det skulle vara ektoplasma kan jag absolut inte köpa. Ektoplasma är en helt annan sak. Har du tittat för mycket på filmen 'Ghostbusters'?😁

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Huygens
11/20/18, 1:30 PM
#22

Asfalt som läggs ut behöver plattas till med vält.

När bara ett lager tjära läggs ovanpå befintlig asfalt, brukar Trafikverket eller leverantör endast strö grus över tjäran och då används normalt sett inte vält. Det är möjligt att vält användes mer reguljärt på kombinationen tjära + grus i äldre tider, men Trafikverket vill spara pengar och kör vanligen inte längre vält på kombinationen tjära + grus. Bilarna får istället under några dagar köra på gruset som pressas ner i tjäran. Efter 5 dagar anses gruset ha blivit pressat ner i tjäran och beläggningen har fått önskad egenskap. Ibland kan vägen sopas för överflödigt grus.

Trafikverket har experter som tittar på problemet med vägbeläggningen på riksväg 66, men har inte hittat orsaken till den kemiska föreningen med bildäck. Det aktuella problemet har inte uppträtt på något annat ställe i Sverige. Det specifika fenomenet under dom rådande förhållandena dom senaste två veckorna på riksväg 66 anses vara nytt och okänt. SVT

Trolig orsak kan vara svart ektoplasma som blandat sej med asfalten, alternativ ett hemligt energivapen som myndigheterna testar. I och med att fenomenet kommer och går lutar jag åt ektoplasmamöjligheten. Ett annan möjlighet är att någon typ av okänd varelse rör sej över vägen och påverkar dom kemiska egenskaperna på vägbeläggningen.

Gronstedt
11/20/18, 1:38 PM
#23

Nu är ju ektoplasma ett slags intighet, en icke-substaniell  substans som inte låter sig påvisas utan bara upplevas, av dem som anser sig kunna uppleva sådant. Således inte något som sätter igen däck i någon större utsträckning.

Lussan20
11/20/18, 1:39 PM
#24

Man läser mycket om Illuminati nu, är de detsamma som frimurarna?Triangeln med ögat inuti. Det såg jag på ett träd i skogen.

Vad är de för några? Mvh/WL🌺

Gronstedt
11/20/18, 1:43 PM
#25

#24: Var det när du körde på väg 66? 🥶👻

Lussan20
11/20/18, 2:00 PM
#26

Nej, nej det blev nog bara så att jag ställde mig frågan för det står så mycket om dom. 66 var går den? Jag har E4an och 55an tror jag? Inget lustigt alls här med asfalten , men läste om den….Mvh/WL🌺

annia1
11/20/18, 2:10 PM
#27

Som jag redan skrivit så är det inte asfalt dom lagt på. Det är inte ens tjära som normalt används.

Dom tog bort översta lagret av den befintliga vägbanan/asfalten. Sen har dom lagt på ett bindemedel/klister som förseglar ytan och sen lagt på grus.

Enligt en kille på trafikverkets facebook sida (den går att läsa utan att vara medlem på facebook man får klicka på inte nu på den stora rutan som kommer upp sen klicka på läs alla kommentarer på det inlägget som det gäller sen på vissa kommentarer får man klicka på visa fler kommentarer) så är inte den metoden tillåten på större vägar. Utan den metoden får användas på lågtrafikerade vägar och byvägar där hastigheten är 30-40 km.  Och den används också för att laga mindre hål och sprickor. 

Så det har inget med ektoplasma eller nåt annat att göra utan trafikverket har  sannolikt använt en metod som inte är till för större vägar och därför som det är problem. 

Dom kommer med största sannolikhet få göra om vägen troligen lägga på vanlig asfalt. Bara det att det går väl inte nu. Har för mig att det måste vara viss temperatur för att man ska kunna göra det och nu är det för kallt. Så vägen kommer vara så här ända fram till våren när temperaturen börja stiga igen så dom kan lägga på asfalt.

.

Annons:
Huygens
11/20/18, 2:40 PM
#28

#24 Illuminati är löst definierat ett fåtal mycket rika personer som genom internt samarbete bibehåller sina maktpositioner och organiserar världens nationer i mer eller mindre diktatoriska system.

Multinationella industriägare, multinationella och nationella mediaägare, multinationella bankägare, multinationella krigs- och vapenproducenter, multinationella läkemedelsproducenter, makthavarna ovanför presidenter och ovanför statsministrar, makthavarna över nationella säkerhetstjänster som saknar insyn från parlament eller riksdag. Se även UiF.

Fasad- eller frontfigurer anses återfinnas hos Rockefeller, Morgans, Bush, Rothschilds, Vanderbilt, George Soros, Hiltons, brittiska kungahuset, ledarna i Vatikanstaten m fl som kan ingå i begreppet Illuminati. Dom synliga ansiktena anses dock vara fasadfigurer och dom verkliga makthavarna är troligen inte offentliga eller ens kända.

Under dom mäktigaste fasadfigurerna finns ledarna i Bilderberggruppen, FED, IMF, Council on Foreign Relations mm. Lydpolitiker i Sverige såsom bilderbergarna Stefan Löfven, Annie Lööf, Mona Sahlin, Jan Björklund osv är nästa nivå under Illuminati.

Dom flesta frimurare är långt från makten, men Frimurarna som organisation anses var en av många organisationer kontrollerade av Illuminati. Riksväg 66 skulle kunna vara ett mål just pga Numerologi.

På vissa forum råder newspeak enligt modell av "1984", allt prat om Illuminati och Bilderberggruppen är därför förbjudet. Människorna har förmåtts censurerar sej själva till Illuminatis fröjd.

wildfire
11/21/18, 3:36 AM
#29

Så här beskrivs Illuminati på wikipedia, rätt eller inte för såna sidor kan vem som helst redigera i  men så beskrivs det i alla fall. Tror Huygens har bäst koll på det där.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Illuminati

Lussan20
11/21/18, 6:41 AM
#30

Ja, det skrivs och läggs ut mycket på youtube om Illuminati. Man undrar ju vad som är dikt och sanning. Ingen rök utan eld som man säger. Men Engelska kungahuset är ju aliens allt enligt youtube, så man får ta allt med en nypa salt kanske som man läser.Mvh/WL🙂

Magi-cat
11/21/18, 7:45 AM
#31

Läs gärna senaste Expo, nr 2018:03, "Historien bakom Illuminati".


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

wildfire
11/21/18, 5:15 PM
#32

#30 En del kan stämma men absolut inte allt och att aliens skulle ligga bakom så mycket känns så långsökt med tanke på våra fina vänner där ute i universum som vill oss väl men så sätter så många stämpeln på dom att dom är onda 😕

Visst absolut så konspireras det en hel del och det ska vi så klart vara uppmärksamma på men ser vi på det här med vägbanan så finns där förklaringar med helt mänskliga händer inblandade inte en makt utifrån som  medvetet skulle  förstöra vägbana och däck, vad skulle dom ha för nytta av nåt sånt  ?

Det har vart många trådar om sånt här genom årens lopp på i fokus och det finns även en sajt helt för  illuminati en dold sajt samt så fanns konspirationsteorier för några år sedan och den var öppen för alla men i fokus ledning valde att stänga ner den för det drog iväg nåt så hemskt .

Jag är öppen för mycket att vi är lurade absolut det är dom flesta men min gräns går när jag ser filmer eller läser trådar med sk ödlor och nefilimer  då bär det iväg på ett osunt spår och vi måste se till vad som sker i den här världen inte skylla på dom livsformer  ute i vårt universum som kommer med fred och ingenting annat.

Jag har utomjordisk kontakt sen några år tillbaka och det är inget märkligt alls kring dom tvärtom det är så naturligt som det bara kan vara och inte är dom ute efter oss heller som en del vill få oss att tro . Dom är som oss dom lever sina liv,sin vardag inget mer komplicerat eller konstigare än så. Bra folk helt enkelt och så får dom beskyllningar som dom är helt oskyldiga till .

Det finns så mycket manipulerat material kring det här så det är inte klokt,bilder,filmer och se bara på Area 51 and 52 hur det anses av konspirationsteoretiker att det pågår hemliga saker kring aliens som vi vanliga inte ska få ta del av.

För det första så visar sig inte utomjordingar på det viset,dom är långt mer intelligent än så och dom söker upp dom som inte avslöjar dom eller utsätter dom för en massa vetenskapliga experiment för dom vill ha sina liv och sin vardag ifred precis som vi men här finns hur mycket smörja som helst att läsa om och allt är bara ett stort hittepå av konspirationsteoretikerna som för över sin egen jordiska rädsla på andra oskyldiga livsformer .

P.O
11/22/18, 1:55 AM
#33

#32 Läste förut att vi människor inte alls har varit apor och att dom goda utomjordingar kom och landade på jorden och levde där när grott människan levde annars skulle vi vara fortfarande kvar i vår grott stadie än idag!?

Lussan20
11/22/18, 6:58 AM
#34

Ja, vad vet man. Det slog mig att skapelseberättelsen om Adam och Eva kanske i modern tappning skulle var som så att två från yttre rymden placerades här. Just för att föröka jorden. Så gick de vilse och bröt emot reglerna och allt började långsamt spåra ut, ondskan växte och tog över den goda tanken som fanns från början.

Det enda man vet är att man inget vet! Mvh/WL🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: