Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Off Topic

God novembermorgon

2018-11-05 09:37 #0 av: [NeferNefer]

God morgon, denna första novembermåndag för i år! Hösten är verkligen här nu. Jag har tagit en promenad i lingonriset och i dimman. Är allt bra med er? Njuter ni av hösten eller tycker ni inte alls om den?

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-11-05 10:17 #1 av: Amandla

Godmorgon. Jag är kluven till hösten. När jag var hästägare ville jag ha tjäle i backen fort, det var hemskt lerigt i hagar och på vägar innan dess. Numera är jag glad om det inte fryser så fort. Kan ju säga att jag gillar våren såååå mycket mer... 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-11-05 11:45 #2 av: Wonnalesan

God middag är det snart!

Samma med hund, lerigt och vått, stövlar som blir helt nersmutsade.

Detta är för mig en årstid som måste övervinnas med alla infektioner och influensor. Jag gick och vaccinerade mig för första gången i fjol, men vaccinet innehöll inte Svininfluensa komponenter. Gissa vad jag fick? Jo då och sjukhusvistelse. I år ska de visst ge båda vaccinen, men inte med kvicksilver i konserveringsdelen.  Jag är osäker!

Nej hösten just denna tid är inget för mig. Hälsan äter upp mig då...Mvh/WLBlomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.