Annons:
Etikettfoton
Läst 885 ggr
gudilondon
2018-11-01 16:15

Orb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag ska få renoverat i mitt sovrum och tänkte ta en före- och en efter-bild. Bilden togs för någon timme sedan och jag har använt blixt.  Orben dök upp här, någon som vill kommentera?

Annons:
wildfire
2018-11-01 16:31
#1

Wow 😮den där är riktigt snygg. Om det är en orb eller ej är jag inte rätt person att avgöra men en fråga hur känner du och vilken känsla fick du när du såg den på bild?

Ibland använder sig andevärlden av vår teknik oavsett om dom själva fastnar eller om det är genom blixt och reflektion så det viktigaste av allt vad var din känsla,vilka tankar kom till dig där kan du finna svaren.

Tjusig är den och förstorar man upp så kan jag se ett glatt ansikte så kanske är det nån som myser med dig att du ska få nyrenoverat 😎

gudilondon
2018-11-01 19:07
#2

Jag ser ju ett klart lilja ljus runt om, som en aura. För en stund sedan uppenbarade sig ett leende kvinnoansikte, men nu kan jag inte få tag på det. Jag känner enbart en positiv känsla 🙂

gudilondon
2018-11-01 23:20
#3

Jag har sett kvinnan igen och hon är mycket glad. Ser henne som hon var från 40- eller 50-talet. Det kan varit då hon levde. Jag vet dock inte vem hon är/var.

Upp till toppen
Annons: