Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 864 ggr
varförettanvändarnamn
2018-10-31 00:48

Beskydd från andra sidan?

Hejsan, jag har haft hund i hela mitt liv, och för två och ett halvt år sedan, så lämnade min ängel på jorden mig, hon räddade mig från mig själv, och är den enda anledningen till att jag ens är kvar idag.

Idag var jag med i en krock… en rätt rejäl sådan… hade min nuvarande hund plus 2 till i bilen, Både vet och Läkare sa att vi hade änglavakt, det var nämligen inte en liten krock… det var en rätt rejäl krock, båda bilarna fick bogseras bort från platsen och risken är att ingen av dom kommer ut i trafiken igen….

Jag plus dom tre hundarna i bilen klarade oss, hundarna klarade sig helt, dom fick inte ens några blåmärken eller andra skador, blev inte ens öm, och jag klarade mig med endast några blåmärken och lite Smärta i nacke-/ryggregionen…

den bortgångna hunden vet att djuren betyder mer för mig och mitt liv än jag gör… Eftersom alla tre hundarna klarade sig helt utan skador TROTS att två av hundarna satt på sidan där bilen körde in (En i bilsele och en i bur bak), är det då den hunden som såg till att vi klarade Oss? Fast att hon även ville skydda sin matte? trots att matten skulle välja hundarna alla dagar före sig själv?

Annons:
Lussan20
2018-10-31 06:49
#1

Jag har en levande skyddsängel ( min hund) du har en sådan på andra sidan ,plus alla andra skyddsänglar. Hundar har ett väsen som helar, läker, skyddar och tröstar. Du och hundarna lever, det är ett under i sig. Var rädd om dig önskar WL🐶🌺

wildfire
2018-11-01 17:03
#2

#0 Absolut, vila i den tryggheten för våra djur dom om några är våra beskyddare både i fysisk och andlig form 🌺❤️🌺

Upp till toppen
Annons: