Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övningar

Avläsningstråden

2018-10-23 13:14 #0 av: Amandla

Det är INTE jag som gör avläsningarna.

Det här är en ÖVNINGSTRÅD för de medlemmar som vill träna sig på att göra avläsningar. 

För er som vill bli avlästa/vägledda (eller få en avläsning på djur):  ni kan lägga er önskan om detta i den här tråden. 

Det är inte okej att be om avläsningar av andra personer, utan vi tar bort sådana frågor direkt oavsett om ni skriver att de gett sin tillåtelse. Var och en får lägga in sin fråga, för hur ska vi kunna kontrollera att det stämmer?

Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid.

Det går inte i turordning. Tjata inte om du inte får svar, det gör bara att ditt inlägg känns negativt för de som vill träna och då är risken stor att de hoppar över det och istället tränar på någon annan.

Krävs det läkarvård av något slag (psykisk ohälsa eller andra fysiska sjukdomar) så gå den vägen i första hand.

(Ett tips - öva på varandra, alla kan)

Be om eventuella svar via pm om du önskar så.

Du väljer själv om du vill lägga in ett foto, det är absolut inget krav men det underlättar för vissa då de ska läsa av någon. På ÖN får man bara lägga ut kort på sig själv, inte på andra personer. Om medlemmar av någon anledning skulle vilja lägga ut kort där andra människor är med ska först tillstånd fås via pm av sajtvärd eller medarbetare.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-10-29 21:48 #1 av: mörkaögon

Hej på er! 

Jag övar gärna på avläsningar så om någon är intresserad skicka mig ett PM. :)

Anmäl
2018-12-19 13:05 #2 av: Mortilltvå

Är i tvivel och har ett tag känt att jag tvivlar på min plats och hur jag kommer kunna påverka min framtid. Jag har börjat känna att krisen är nära.

Behöver andlig vägledning. Någon som har tips på ett bra medium för telefonsittning? Kanske någon här som kan försöka göra en avläsning?

Anmäl
2019-03-20 11:48 #5 av: Vildvittra77

behöver vägledning och hjälp, någon som vill försöka läsa av mig?  ger naturligtvis feedback på allt! Och jag vill veta den nakna sanningen, det dåliga och det som kan vara bra. 

min bild är gammal....men det spelar kanske ingen roll? 

tar gärna avläsning i PM

Kan någon även försöka tyda mina kids?

Anmäl
2019-03-20 17:06 #6 av: Amandla

#5 Det är inte tillåtet att be om avläsning av andra personer, läs gärna reglerna igen.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2019-03-26 08:25 #7 av: bernadette

Hej alla!
Jag övar också gärna på att läsa av den som vill. Skicka pm med din fråga, men vänligen tänk på sajtens regler. Ha det gott!

Anmäl
2019-03-30 11:35 #8 av: MinnaJosefin

Hej! Jag hade behövt lite vägledning och blir gärna avläst! Svara på pm:)

Anmäl
2019-05-04 15:23 #9 av: lovisa03

Hejhej! Ny medlem här :) Har alltid varit intresserad av allt kring det övernaturliga, sen barnsben alltså. Ska komma till saken nu, är det någon som skulle kunna göra någon slags vägledning för mig, spelar ingen roll om du har hjälpmedel eller ej, tex tarotkort, kristaller osv. Jag skulle bara behöva hjälp för att jag är i en jobbig period i livet just nu. Helst gratis, så kanske det finns någon som håller på o utbildar sig till detta o vill träna lite? Skulle bli jätteglad iallafall om någon skulle vilja lägga sin tid på detta, tack på förhand :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.